teisipäev, 20. juuli 2010

Koogid, kook ja roosid

Meil on muidu harjumuslikult hommikueineks puder. Aga arvatagi, et kuumal ajal ei taha teda keegi ja nii jäi järjepannu mitu potitäit putru lihtsalt seisma. Koer ka ei tahtnud. Ära visata mulle toitu põhimõtteliselt ei meeldi ja mulle meenus minu Vanaema säästuaja kotletiretsept. Noo see oli see aeg, kus talongidega poes käidi. Ise polnud ma tol ajal veel perenaise seisuses, seetõttu mälestusi napib sel talongi teemal. Aga kotletid olid head ja nii jäid nad meelde küll. Kokku tuleb segada piim, munad, hakkliha, jahu, hakitud sibul ja maitseained. Ühesõnaga: pannkoogitaigen ja kotletitaigen segada. Tõstad lusikaga pannile ja muudkui küpsetad. Mina lisasin siis omaloominguna pudru kah sinna hulka. Pildil olevatele kotlettidele segasin riisi sisse. Väga maitsvad ja lihtne valmistada. Ei pea käsi taigna sisse toppima.


Väga mõnusad niisama süüa nagu pannkooki ja käravad ka ehtsa prae eest kui juurikaid kõrvale vokkida.
Ja teiseks on aeg jälle kooki küpsetada:



Tavaline biskviittordi põhi ja peale puistasin pisut mustsõstraid. Nii hea kook kukkus välja, et sai enne otsa kui arugi saime. Sedamoodi ma teen küll tavaliselt tikrikooki, mustsõstra mari jääb muidu liiga hapukas. Aga kuna kogemata tegin taigna liiga magusa, oli tulem ideaalne!

Hea on, et ma olen ennast kookidest ümmarguseks söönud sest muidu ma tuleks ja annaks teile, lugupeetud aiablogijad, korraliku keretäie tappa! Igas blogis reas fantastilised roosilillede näolapid! Mis te arvate, kuidas see mõjub?! Ma olin 100 % kindel, et ei mingeid roose, et mul pole ju sobivat kasvukohta nende jaoks. Nüüd aga olen jupp aega teie pilte imetlenud ja pärast tänahommikust aias jalutamist leidsin kohad tervelt viiele roosile! Hmmm. Kui mitte rohkem. Hmmmmm.



Lihtsalt, see minu Cisterciens on nii imeilus roheliste pojengipuhmaste taustal, et vägisi kisub pähe mõte, et taolisi kaunitare primadonnasid võiks ju rohkem olla? Ka Angela on uhke:


Teistest minu roosidest Linderhof alles võtab hoogu, Arturi istutasime varakevadel ümber ja ta on tagasihoidlikum ja Westerland küll kasvatas ka omale algul kolm peaaegu meetrist vart aga keegi astus talle peale, nii et temagi on tagasihoidlik ja madal.
Mul on veel roose vaja. Iseäranis sooviks roniroose. Vist

10 kommentaari:

lepatriinu ütles ...

Hmmm...Kuidas on küll võimalik meetrikõrgusele roosile peale astuda??? Eriti, kui veel kolm meetrist vart...

MUHEDIK ütles ...

:DDDD
Tugevad iseloomud mõjutavad ikka nõrgemaid:)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Astuti sinna keskele kust roosid välja kasvasid, olid üks hommik kolme suunda laiali
Kahju tegelikult sellest astujast. Westerlandil ju hirmatumad okkad!

Muhedikule: nõrk olen jahh, täitsa nõrk, ohh, üks nõrgemaid

deia ütles ...

Ihhiii :))
Homme panen veel roosipilte üles :DD

Nodsu ütles ...

Oijaaa, roniroosidest unistan mina ka, aga seda alles kunagi... kunagi... Ma pole veel päris hästi selgeks saanud, kuidas neid talvitama peab, et need pikad oksad painutatakse vastu maad? See vist pikaldane protsess, on kuskilt nii silma jäänud... eks kui kunagi tarvis läheb, siis teen teema endale ikka selgeks ka :).

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Osadel painutatakse, osadel mitte. Aga Sul peab hea koht olema. Päikseline.

Jajahh, Deia, las käia! Ma olen juba leppinud ;)

deia ütles ...

See cisterciens tundub huvitav olema - kas ta on siit Eestist kuskilt ostetud või tellitud?

Ja siis veel selline küsimus:
Juhtusin üle pika aja KK foorumit lugema - seal spargliteema. sa kevadel seal pakkusid sparglitaimi - on need veel pakkumises? Minul ei tulnud seeaasta järjekordselt külv üles. Juba 3. kevad selline jama. Aru ma ei saa, mis ma valesti teen. Aga nüüd lõin käega - ja loodan sinu pelae, et ehk saab kaubale paari taimega?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Saab küll.
Des Cisterciens on õige nimi. Ostsin Garden.ee-st aga praegu nad seda ei paku
Kui ta Kesk-Eestis on nii ilus, külma ega muud jampsi ei karda, no mis ta siis soojemas kliimas veel on!

Köögikata ütles ...

See Des Cisterciens on tõesti huvitavate õitega! Mul tekkis ka kohe tungiv vajadus selle järgi :oD

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kui sealt garden.ee-st ei saa ja väljamaalt tellida keeruline, siis äkki Signe silmastab teile seda roosi?