neljapäev, 29. juuli 2010

Kümme käsku kuuma käes uimaseks jäänud aiapidajale

Sina ei pea mitte logelema vaid palehigis oma igapäevast moosi keetma, kurki soolama ja oma aia eest hoolt kandma!

Kaua ma siin ikka logelen, tahaks miskit teha juba. Liiatigi kui nii palju on tegemisi:

1. marju korjata (kiire töö, sest mustsõstrad juba pudenevad)
2. kurgid ja tomatid sisse teha
3. Valges peenraosas tuleb pisut kaevata ja kolm uut päevaliiliat maha istutada
4. istutada lodjapuu ja hõbepõõsas
5. Teha korda majanurgapeenar
6. sorteerida tulbisibulaid
7. istutada ümber veel kolm pojengi
8. kaevata üles viimased sibulilled, mis veel jäänud
9. lõigata see kotitäis kangamaterjale vaiba tarvis koelõngadeks
10. saunataguse peenra jalgrada tuunida

Ja laste jaoks tuleb mingi mäng või tegevus leida, et neil oleks huvitav tegevus ja samal ajal saan mina ka midagi teha. No nooremaga pole probleemi, tema korjab hea meelega koos emaga pabulaid aga tüdruk on rahutu ja organiseeritud tegevuse puudumisel hakkab nooremat kiusama. Hmmm, aeg on vist lasteaeda kirja panna

Enne ei pläkuta siin blogis ega kuskil foorumis mitte üht sõna kui tööd on tehtud! Esmaklassiline laiskvorst!

9 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Oh, Sinu käes käib see kõik siuh-säuh. Kirjutamiseni!:)

deia ütles ...

Õige - jalad tagumiku alt välja ja tööle! Mis logelemine see olgu - Ma endale täpselt need samad käsud hommikul andsin.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No vaatame siis, et kuidas see mitte-logelemine õnnestub. Jõudu!

Tsiil ütles ...

loodetavasti mitte ikka ühe päeva jooksul!

Hiline ütles ...

Minul küll täna puhtalt luuslangi päev. Hommikupoole "soendasin" telefoniga kõrva, üritasin küll ühe käega rohida, aga ei õnnestunud. Siis lobisesime küllatulnud aialastega ja kui nad läinud, sain vaevalt supitaldriku taha kui sõbranna "sõudis" väravast sisse, et tal oli tunne nagu vajaksin ma suurt šokolaadi ja paar tundi klatšijuttu ja alles nüüd saime supitaldrikuga kahekesi olla. A täiskõhuga ei tehta küll aias miskit :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ma olen nii kaua logelenud, et selja pealt tsipa samblane juba.
Oih, Tsiil, muidugi mitte! Ma arvan, et läheb aasta ... umbes :)

Anonüümne ütles ...

Kuulge, neiud. Te ajate oma usinusega mulle hirmu nahka ja sydametunnistuse kipitama.
trv, K

MUHEDIK ütles ...

No mis ma ütlesin, et Sul need tegemised kui käkitegu. Ja moosid on kõige ebatervislikumad värgid, mul käivad kõik marjad niisamagi sügavkülma.
Ja täna alles võibki logeleda, esimene päev ju kui kuumus ei tapa. Vaja ju ümber harjuda ja külalisi vastu võtta ja ise kah külla minna. Ammugi pole lobiseda ja vabatahtlikult logeleda saanud:D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Moos on küll tervislik! Hää küll, et keetmine hävitab vitamiinid aga igal juhul teeb ta hea tuju kui nina on nohune ja kurk haige.