esmaspäev, 1. veebruar 2010

Valged nartsissid

Ega kellegil juhuslikult õitse kuskil peenras nartsissid "White Medal"?

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Praegu vä?????

:o) Vaatasin googlest, on ilusad küll Sinu valge peenra jaoks. Aga mul neid ei ole. Heal juhul võib olla täidisõielisi poeedikaid, aga kuna mul tootsipeenrad ja üsna umbe kasvanud ka, siis õitseb neid poeedikiad vähe ja ma ei mäleta, kas ikka ja kus neid topelt on.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Praegu nehh :D Kukkus jahh, naljakalt välja see küsimine.
A poeedikaid on mul omal ka, nad mul rohkem umbrohu eest juba
Sattusin lihtsalt lugema üht lugu neist nartsissidest. Väga sobilik sort vist peaks olema minu aia jaoks. Paljud, sellised uuemad ja ilusamad sordid nagu ei toimi minu aias. On olemas aga ei õitse vai ei paljune vai ... mis nartsissid need on kui neid pole ilus suur puhmas?!!!

Anonüümne ütles ...

pakun, et mul äkki isegi on, muidugi juhul kui miskit seal aias veel üldse on, kuid see on ilma nimeta ja saadud vist mingist segupakist. eks kevadel selgu http://nagi.ee/photos/kareke/10730265/

MUHEDIK ütles ...

Mul pole päris kindlasti, kahjuks.