reede, 19. veebruar 2010

Lumine


Vaikus ja rahu ... lumine


Teistel on äratundmise märgiks oma nimi fotodel, mul on must koer:


Lillekasti istutatud rabamänd:



Ja ärge te selle järgi otsustage mu lume paksust, et koerale paistab umbes "põlvini" olema. Oooo ei! Otse raja kõrval vajub üle põlve sisse. Suti kaugemal juba puusadeni.



Ei tea, olen juba mitu aastat seda blogi pidanud. Hakkan ehk juba iseennast kordama? Neid lumiseid pilte koos musta koeraga ... no ma olen neid näinud juba kuskil!

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ja ei tuiskagi?:D Sa oled küll paljust ilma jäänud:)
Ei ole siin mingit kordamist, iga hetk on isemoodi

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Tuiskab, tuiskab. Need pildid on paar päeva vanad. Hommikul poln'd midagi, praegu on päris ilusaid pooleteistmeetriseid hangi ümber maja

Köögikata ütles ...

noh, nii ilusat ja rohket härmatist, kui tänavu, ma varasematest aastatest küll ei mäleta.