neljapäev, 25. veebruar 2010

24.-a veebruari kuupäev


Siiamaani on mees ikka küsinud, et on ikka jahh siinmail lumerekord? Ja mina olen vastanud, et nende 12 aasta jooksul kui ise oleme siin maal elanud, ei ole ikka küll. Kuni eilseni, st. 24. veebruarini. Nüüd on ikka rekord küll. Selliseid vaatepilte pole mina siin veel näinud:


See on siis minu ürdipeenar. Need orgid seal lume sees püsti on umbes minu pikkused mustsõstrapõõsa oksad.
Järgmisel pildil on meie köögiakna tagune:


Ma ei tea kas pilt õnnestus vai mitte aga nii köögi kui saunaakna alumine serv on lume all.
Omal aga sai too küla lapitekk valmis:


Pikemat juttu saab lugeda siit(lapiklubi) ja siit ("Maaleht") ja siit: "Järva teataja"

3 kommentaari:

Tsiil ütles ...

Tartus on täna täieline kevad! ja üleeile sadas midagi uduvihma moodi - esimene sula. Koduaias ei saa kuidagi pildistatud, kui ma olen kodus, pole ilma ja eilse päikese suusatasime Vooremäel õhtusse.
Need hanged tunduvad piltidel väikesed, hea, kui juurde selgitusi ka saab :) Need mustsõstrapõõsad!

Hiline ütles ...

Imetlen seda tekki! Vahvad olete, et nii ilusa asja tegite!!!

eness - vihjab vist sinna rekordiraamatu kanti :))))

MUHEDIK ütles ...

Tekk on aus ja tõelist imetlust väärt! Küll mulle meeldivad need lapitatud asjad, aga endast nende tegijat pole.
Lumi on lumi on lumi....