esmaspäev, 20. aprill 2009

Mulle on minu patud andeks antud

Vähemalt üks neist kahest, mis mul oli. :D
Jutt käib siis sellest patust, et ma oma ämblikliiliail juured alt ära lõikasin. Kartsin küll, et õisi ma see aasta ei näe aga vaat, ei olnudki sest midagi hullu, et need juured ära lõikasin. Kõik kolm taime õitsevad ja neljas, eelmise aasta pojuke on ka üsna reipalt kasvamas.
Uhke potisisu mul, või mis?


7 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Vauu, kui uhke!

Mari ütles ...

õumaigaad, see on tõeline iludus! Ei jää uhketele orhideedele millegi poolest alla...

MUHEDIK ütles ...

Tõeline kaunitar!
Võid küll uhke olla:)

Anonüümne ütles ...

V2ga kaunis, nagu... noh ei oska 8eldagi, misasi. Kaua 6is ilus pysib? Ning kas piirdub 1 6icemisega hooaja sees, noh nagu lumikellukesed v6i gladioolid?
Trv, Kaaren

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Üks õitsemine jah aga ühel varrel avaneb järjepannu kolm õit, nii et ilu jätkub üsna kauaks

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ah jaa! Ja need alumised lehed püsisid ilusad sügiseni

Anonüümne ütles ...

Ja ühel varrel, ma praegu vaatasin, on lausa viis õit tulemas!!!!
lillekasvataja