neljapäev, 8. jaanuar 2009

Vana aasta tegemised, uue aasta lubadused

Tegelikult on igasuguste uue aasta lubaduste andmine mulle tasapisi võõraks jäänud. Nooremast peast püstitasin küll mingeid eesmärke aga mida vanemaks ma saan, seda vähem panen omale mingeid tähtaegu jms. Plaanid on vist liiga suured aga sealjuures rahuliku loomuga, mis siin ikka endamisi pomiseda, et uuel aastal teen seda ja teen teist.
Aga üks plaan ja tähtis toimetus ootab mind küll see aasta ees. Nimelt 2008. aasta lõpus, nende sulailmade aegu, leidis mees, et tal on vaja ilmtingimata autoga õue peale sõita. Sõitiski. Aga ära sealt enam ei saanud, mitte enne kui naabrimees tuli traktoriga tõmbama. Ja enne kui naabrimees kohale sai tulla, müdistas nii hoolega seal õue peal ja kaevas ratastega auku
 otsapidi minu sibullille peenras.
Noh
Eks ole?!
Mis siis ikka öelda...
Tegin plaani kevadeks ja suveks aastal 2009
1. taastada 
2. kolida
Kokkuvõtlikult: tuleb vist see õue keskel olev peenar kuskile mujale kolida. Kõik sõkuvad seal otsas. Mees autoga, poiss peksab palli üle selle peenra vastu puukuuri seina, koer kah teeb oma käpajälgi. Jääb muruplats. 
See saab küll üsna suur töö st. pikaajaline olema. Seal on kaks roosi (kui külm neid ära ei võta, muidugi), ohjeldamatult sibullilli (igasuguseid), põõsasmaranaid (3 tk), pojengid, need noorukesed. 
Aga parem kolida kui jäädagi oma pereliikmetega sõdima, jääksin ikka murtud lilli korjama

Ja üks uue aasta plaan on veel. Tahaks oma aeda saada veel Koehne pihlaka ja mõned harliku kuuse vormi cupressinat. 

5 kommentaari:

Hiline ütles ...

:) tuttav lugu nende peenarde "kolimisega" - arvestama peab kõigi kahejalgsete ja neljajalgsetega. Hea näide: mu koer kõndis majaeesisest peenrast umbes 30-40 sm kaugemalt, aga ma laiendasin (panin kivid serva) 20 sm jagu, nüüd tatsab peni 30-40 sm SEESPOOL kive :))))

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jajah! Tuttav lugu! Ja mida kassid mu peenras teevad, sellest ei taha kohe üldse rääkida

MUHEDIK ütles ...

Ka mulle on peenarde kolimine tuttav, aga mina tegin seda hoopis muudel põhjustel - aed suurenes pidevalt. Kui meil koer oli, siis tema õpetasin ma küll sedasi välja, et ta lillepeenardes ei käinud, hulkumas küll-ei pidanud teda miski asi. Ja lastega pole ka kunagi probleeme olnud. Ju nad on mul algusest peale kuidagi õiges kohas olnud.
Aga mis plaanidesse puutub, siis ma olen jõudnud järeldusele, et mida rohkem neid paberile panna, seda paremini nad realiseeruvad.

Eve Piibeleht ütles ...

Meil õnneks koerad kuidagi saavad aru. kus on peenrad ja sinna ei lähe. Kass teeb muidugi seda, mida tema tahab. Ja plaanid muidugi on, osa kirjas kah.

Köögikata ütles ...

Meie otsustasime üksmeelselt plaani võtta ainult proovimise natuke tublimad olla.
Enda tagantutsitamise plaane teen ma ainult lühiajaliste projektidena. Aga tegelikult see toimib küll, et kui kuidagi ei viitsi mingit asja ette võtta ja otsid aina vabandusi, siis aitab kellelegi, rääkimine, et ma peaks selle või tolle ära tegema ja piinlikkus- ja kohusetunne tuleb laiskusega sõdima :oP

hehee, parool unsences, peaaegu nagu mõistusetu ;o)