neljapäev, 9. oktoober 2008

Sain omale naati juurde!

Mõnda aega tagasi avastasin Kikuliisu blogist Variegata naadi. Nahhaalne nagu ma olen, võtsin kohe ühendust ja kauplesin Kikuliisu vahetust tegema. Natuke läks küll ebaõiglaselt, Kikuliis saatis mulle hulka kopsakama paki kui mina talle. Eks see üks pimesi saatmine oli. Aga ehk päkapikud lahendavad selle probleemi. Viivad ehk Kikuliisule miskit toredat sussi sisse, varsti ju seegi aeg käes.
Peab tunnistama, et see trips-traps-trulli mäng näeb reaalselt palju toredam välja kui fotodel. Ja täpselt sattus, meie peres on lilled ja pupukad (putukad) väga aktuaalsed.
Suur-suur aitähh Kikuliisule!!!
Ah jaa! See valge tükk pildil on isetehtud seep ja see asi seal heegeldatud lillega on nõelapadi. Meil ta sai küll ametikõrgendust ja hakkas võtmehoidjaks ja tolkneb nüüd verandaukse võtme küljes.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Üks asi veel. 
Sain õelt ühe foto tollest Toila puust. Tshekkige. Ilus on.

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Kikuliisul on ilusad asjad jah, mina sain ka oma elulõngade vastu vahvaid seepe. :o)(Kikuliisu, loodan, et nad kasvama läksid?)
Ja see puu näeb ka hästi lahe välja. Ma ikka väga tahaks ka novembris sinna seda ise vaatama minna, kuigi finantspool asjast on veel lahendamata. Pagan, et need pangad nii tühjad on, sinna ei tasu ka röövima minna ;o)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ah nii!
Ma polegi esimene, kes siin vahetusi sebib!
Kahju tõesti kui te minna ei saa, see puhkus kuluks igale inimesele ära.

Kiku ütles ...

Eeem, keda siin kiidetakse! Tore kui saan kellegile head meelt teha ju!