teisipäev, 22. aprill 2008

Puukool

Mõned päevad tagasi sai siis puukoolis ära käidud. Peaaegu et pool aastat sai mõeldud, et millisesse peaks minema ja inffi puukoolide kohta otsitud. Sõelale jäi Luua puukool. Naabrinaine hoiatas, et neid on seal kaks. No kohale jõudes leidsime vähemalt neli kui mitte rohkem.
Üleüldse on Palamuse väga ilus koht ( ajaloost ja kirjandusest me praegu ei räägi) Kummaline, olen sealkandis päris mitu korda käinud aga neid puudest uuristatud kujusid polegi varem märganud. Vinge, minu meelest.











Sattusime hoogu ja külastasime kahte puukooli Luual. Mees pärast küsis, et no kas oled nüüd rahul? Ju mõeldi selle küsimusega seda, et tal on nüüd lillede kinkimise viisaastaku plaan täidetud. Ja mina olen tõesti rahul. Kaks päeva sai istutatud. Hoopis mees ise oli see, kes pärast istutustöid ütles, et kadakaid oleks võinud rohkem võtta. Et ainult üks, et sellest on ju vähe. Et võiks teha kuskile mingi kadaka platsi.
Elame-näeme. See aasta rohkem puukooli ei lähe.
Aga ostetud sai igasugust kraami. Põhirõhk oli okkalistel. Mägimännid ja hõbekuused. Lisaks ostsime ka muid. Et oleks mitmekesine ja huvitav. Ongi huvitav. Isegi väga huvitav. Nimelt on meil nüüd kaks okkalist, millede nimesid ma üldse ei mäleta enam. Mõtlesin küll, et peab ikka puukoolis kõik nimed ja jutu puude kohta üles kirjutama. Mõtlesin, et jääb meelde. Ei jäänud. Juttu oli korraga liiga palju.
Neil kahel alumisel pildil ongi need kaks okkalist millede nimed vajavad nüüd tuvastamist. Aidake, kes saab!
Alumine foto on külili, ma unustasin ta õiget pidi keerata.



Kommentaare ei ole: