reede, 4. aprill 2008

Aiatöörahva pühad

Uskumatu kui soojad ilmad!
31.-l käisime sõidus kuid alates 1. aprillist oleme kogu aeg päevad läbi õues. Millised mõnusad ilmad! Hea aeg paljasjuursete taimede ümberistutamiseks. Seda ma hoolega praegu teengi. Kaevasin suureks kasvanud pargiroosi alt poegi välja panin peenrasse. Olen kuulnud, et sedasorti taimed eelistavad hästi vara ümberistutust. Et siis nad ei saa nagu arugi, et kus nad täpselt on ja kasvavad ilusasti edasi.
Peab tunnistama, et see on ikka ääretult mõnus kui saab 2-aastase energiapommi õue liivakasti terveks päevaks saata. Ja meeski on teise korrusega lõpetanud ja mõnuleb väljas sooja käes. Vooderdab maja jälle. Huvitav, mis värvi meie maja siis tuleb?


Toas aga on üks ilus asi juhtunud: minu palmimamma-jõulukaktus on õide läinud! Ju see ümberistutus mõjus siis hästi.
Ajatasin veel ka mõned nartsissid, olid meile silmailuks möödunud külmal ja khm lumerohkel märtsitalvel.




2 kommentaari:

Mari ütles ...

ma mõtlesin juba, et oled hilisesse talveunne jäänud, nii pikk paus oli:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ma olen igati tibi-tobi ja ärkvel aga aega napib.