teisipäev, 22. aprill 2008

Kevadised ...

Hollandi sibuliiris: ( neli sibulat läks enneaegselt kasvama, panin nad potti, vaat mis välja tuli)























Uued minu aias sel aastal: kirgaslill.
Nemad on siis see tasuta kingitus Bakkeri firmast.
Täitsa ilusad. Meile nad täitsa sobivad.







Märtsikelluke. (tema ei ole uus, vaid lausa väga vana)
Miskipärast nad ei paljune meil eriti hoogsalt. Mis neid segab? Murus trampimine, peenras mutid-hiired?









Tilluke kollane krookus.

Tegi mulle see kevad üllatuse. Omast arust panin ma ta hoopis ühte teise peenrasse mitu aastat tagasi.

3 kommentaari:

Mari ütles ...

Iiris on võrratu!
Kuidas teie kandis öökülmadega on? meil siin, kus tavaliselt neid pole, oli 2 korda järjest selline külm, et veesilma peal oleks uisutada võinud! Hull värk, istutamised ongi edasi lükkunud

isehakanud lillekasvataja ütles ...

On ikka öökülmi, kus meiegi pääseme. Aga esialgu pole sellest midagi. Õrnukesed ikka veel toas aknalaua peal

toompeale ütles ...

krookused on tuntud rändurid minu aias ka. vahepeal kaovad täitsa ära ja siis ilmuvad X kohas välja.

ja nüüd ma siis tean, et see minu näppude vahelt kadunuke on kirgaslill!