teisipäev, 14. august 2007

Värvid peenras

Kuskil varasemas postituses mainisin raamatut "Värvimängud aias". Seda peenart kujundades ma just eriti ei mõelnud, et kuidas need värvid kokku sobivad aga praeguse seisuga on puht juhuslikult täitsa huvitav värvikombinatsioon tekkinud: tumesinine käoking, lilla kassinaeris, valge raudrohi ja sini-lilla-valge rukkilill.

See juhtus kogemata. Tegelikult on mul aed täis täielikku värvide segu ja ma ei leia kuidagi, et minu Tootsi peenrad silma riivaksid. Nimelt oli nimetatud raamatus mainitud sedasorti lause, et kui liig kaua värvide järgi hoolikalt kavandada, hakkavad hiljem tädi Maalide segupeenrad silmades karjuma. Minul esialgu ei karju. Aga seda peab küll mainima, et sinna võsa-raudrohu varju jääb ka üks esialgu pisike virsikuste õitega põõsasmaran ja olgem aus: ma tõesti otsin mõttes talle uut kohta.

Kommentaare ei ole: