teisipäev, 31. jaanuar 2017

Minu lemmikumatest kõige lemmikumad.

Talv tuleb kuidagi mööda saada. Kududa, heegeldada ja taimedest unistada. Aalujate FB-grupis käidi välja armas jututeema - mis on sinu kõige lemmikumad taimed. Need kõige-kõige.  Minu puhul oleks see nii pikk jutt, et kriban oma vastuse hoopis siia.
 1. Esiteks meeldivad mulle kogu maailma sõnajalad Aga neist kõigist on kõige lemmikum kivi-imar.Võib-olla sellepärast, et ta on omanäoline. Võib-olla sellepärast, et ta on esimene sõnajalg, mida ma lapsena üldse tähele panin. Aga mulle ta meeldib ja üritan teda vapralt kodustada juba mitmendat aastat. No ta natuke protsessib minuga.
2. Üks suur lemmik on harilik kassikäpp. Natuke jälle lapsepõlve nostalgia pärast ja natuke - no vaadake teda! Ta on ju hunnitu!


3. No siis mulle meeldivad need ülased, nimi meelest läinud. Õnneks meeldin mina neile ka.


 4. Pojengid. Vot siin ei oskagi ühtegi sorti vai liiki eraldi välja tuua. Nad kõik on väga erilised.



 4. Hostad kuuluvad kah ühte punti - kõik nadon toredad. Aga olete kunagi mööda aeda roomanud ja üritanud nende õisi pildistada? Kõige ilusamad õied onvist Wide Brimil.


 5. Tulbid. No seal puudub kindel lemmik. Iga kord, kui nad järjepannu õitsema hakkavad, arvan ma, et no nüüd-nüüd on see lemmik. Aga hakkab järgmine õitsema, on tema kord lemmik olla.


6. Igasugu suvikud. Nendega saab mängida.


7. Tokkroosid. Jälle lapsepõlve nostalgia.


Loomulikult meeldib mulle terve müriaad igasugu taimi veel aga no kesse jaksab neid üles lugeda? Ainult HÕBEPAJUD tahaks veel ära mainida.
Ja siberi iiristest võiks mainida Ballerina Dance. Sest kui muidu on kõik siberi iirised imelised kui tuules hõljuvad troopilised liblikad, siis seda Ballerina Dancet vaadates kukub suu lopsti lahti. Nii imeline.
Jajahh.

9 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

:D :D :D

Futu ütles ...

:D

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mis te naerate?

mustkaaren ütles ...

Sul on väga õigus.

Mairoos ütles ...

Nii lahe, kuidas inimestele meeldivad täiesti erinevad asjad :D Hostade õisi pole ma kunagi pildistanud, aga sinu fotodel oleks nagu kuukinga õied olnud - imelised tõesti :)

Tsiil ütles ...

Kassikäpad. ma olen sinust vanem, aga lapsepõlve lilled on na tuttavad :)
Hosta õitsemine on ilus, ma jahin valgeõielisi. Lõhnavad ka, kahju, et nii vara sügisel värvi muudavad :)

C'est moi ütles ...

Väga toredad valikud :)
Minu lapsepõlvest ei mäleta kusagilt tokkroosi aga ikkagi on see ka minu jaoks nostalgiliselt imeline :). See ülane on vist hubei ülane vms.

Tistou ütles ...

Lapsepõlvetaimedel on kindlasti tugev mõju. Nii ka minul. Eredalt on mälusse just kevadised esimesed õitsejad sööbinud - kollased krookused, tumesinised hüatsindid. Aga eks neid leiab ka suvest ja sügisest.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tokkroos on mälestus musta mere äärest, seal ta metsik :)