teisipäev, 28. veebruar 2017

Logorröa Gradus Gravis ja seda seekord pidulikult.


Minu blogi saab täna 10 aastat vanaks. Jagub mõnel ikka juttu, eks ole. 10 aastat järjepannu muliseda, heh.

Ja sisuliselt pole nagu midagi muutunud. Ikka on mul väike laps kaenlas. Ikka on mul aias vägevad plaanid ja rohimata peenrad. Ikka jagub ideid, mida teha või ümber teha. Ja ikka tunnen end taimede maailmas väikese ja rumalana, et nii palju on veel õppida ja avastada.
Aga blogimine annab palju head ja paremat, nii et ehk jätkame samas vaimus.
Kõigile mu blogi lugejaile virtuaalne tükk torti (mis sa virtuaalmaailmas ikka muud saad aga ongi hea, sest varsti algab bikiinede periood ja siis peab ilma vollideta olema) ja kõike ilusat. Pühitsedem ümmargust numbrit.
                                                                           Juhhhei!

9 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

See ON tähtis tähtpäev, sest kesse ikka viitsib yhte romaani nii kaua kirjutada. Jõudu Sulle plogikirjutamise kestvusspordialal, alati kobedat klaviatuuri ja kõrget mõttelendu!

Köögikata ütles ...

Palju-palju õnne ja et seda mahlakat juttu ikka rohkem jaguks!

Eve Piibeleht ütles ...

Minu aiablogi on aastakese noorem, teine blogi, mis viimasel ajal üsna unarusse jäänud, aastajagu vanem, juubelit unustasin pidada. Nii kirjutamine kui aiandamine on mõlemad teraapilised tegevused, nii et jätkuvat logorröad meile :)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

vau :D a mina mõtlesin, et olen juba pikalt lobisema jäänud, et nagu ehk aitab ka juba :D tuleb välja, et peab vist ikka jätkama. tublidust ja nobedaid näppe, ka klhvidel :D

Nodsu ütles ...

Assamait kuis aeg lendab! Tänu Sulle ma omal ajal selle blogimaailma avastasin... niiet... tänud ja palju õnne ja ikka elamusi Sulle, mida kirja panna! Minu blogi on hetkel kergesse kooma vajunud...

Milda ütles ...

Õnne ja jaksu ikka tihedamaks kirjutamiseks. Logorröa ei ole õnneks surmav:)

Tsiil ütles ...

Õnnitlused ja pasunakoor! Pikka iga ja et neid tittesid su kaenlasse ikka jaguks :)

Mairoos ütles ...

Lahe! Täitsa hull number tundub :D Nobedaid sõrmi ka edaspidiseks :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jah, ja ma loodan, et jääte ka edaspidi seltskonda pakkuma :)