laupäev, 4. juuni 2016

Minu liivateed


Olen siin paari viimase aasta jooksul omale kokku hamsterdanud päris palju erinevaid liivateesid. Enamik neist asub terrassiterpil, mõned üksikult ka laiali teistes peenardes.
Terrassitrepil ilutseb ka paar kukeharja:


Sordinimed minu liivateedel on umbes sellised: 1. Köögikata käest või 2. Tii käest, kes omakorda sai selle Köögikata käest või 3. Kaaren tõi või ...
Ainus, mis reaalset sordinime omab, on Hantington Silver ja ta on mul üks suur lemmik.


Tal on kirjud lehed ja lumivalged õied. Imeline.


2 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

liivateed on ikka NII armsad, mul ka juba natuke tänu headele jagajatele on ja paistab, et neil küll on sel aastal hästi läinud :D

elu aias ütles ...

Minul paar liivateed läksid jällegi selle talvega päris välja. Ilusad on nad kõik