neljapäev, 16. juuli 2015

Ülevaade

Ennevanasti tehti hullembad tööd ära hobese kaasvedamisel, tänasel päeval peab tehnikat piitsutama.
Võtsingi kohe oma nutise tehnika ja katsetasin panoraamvaadet oma turuletist. Siin ta on:


Päris elus ei haara isegi silmad kogupilti korraga aga nüüd on see kaardus pikk turulett korraga minu vaadata ja kritiseerida. Sest, teate, olgu nende taimede asetuste ja järjekorraga nagu on, värvigamma on minule oluline ja selle foto abil saan parema ülevaate.
Aga tõesti kuidagi imelikult väikseks, lausa pisikeseks, teeb see panoraamvaade mu pika turuleti.
A ongi hea. Ülevaade missugune!
Ja ülevaate tulemusena ma ütlen: kollast on vähe! Rohkem kollast, seltsimehed!


Tagapool, kus hilisema õitsemisega kõrgemad püsikud suurte roheliste mütsakutena seisavad, muudavad olemist säravamaks punased ja roosad moonid.


Vaade tagantpoolt maja poole:


Ja vaade nn ülevalt alla:


Mulle tundus, et seal on vähe potikesi, et peaks juurde tekitama.


Aga viimase foto pühendan Sveale ja selle foto sisuks oleks sümboolselt ja kokkuvõtlikult kogu minu tarbeaia lõpptulemus ja saak. Kaks kärbatanud kibepiprataime.
Ma panen talle nimeks Tünni-vana ja kes hoolega vaatab, näeb tema suuri kõikemõistvaid silmi, nina ja suurte hammastega naerusuud.
See on aiaskulptuur.

PUNKT

Sest üldiselt kisub tormiks ...


... ja siis peab kähku tuppa minema. Suure jooksuga!


11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vahest harva saab arvutisse ka, ja mis ma näen - lillekasvataja on bloginud nii, et maa must. Lisaks ta veel rohib ja istutab! Uskumatu!!! Ja minul malts muudkui kasvab ja kasvab, ehk järgmine aasta saab rohida ka ...
Svea.
Kah titega!

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Ma ütlen veel kord, see tutulett mull koledal kombel meeldib aga kollast, kollast seltsimees on tõesti vähevõitu :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:) Tegelikult on seal kollast hulka palju - nartsissid, iirised, roomavad kukeharjad, varsti alustab maapirn. Lihtsalt kõrgemate taimede seas on praegu tegemisel see suur roheline lehemass, mis jätab kuidagi mitte-lillepeenra mulje. Ja osa õitsejaid jääb ju selle massi varju. Ja praegu peaks seal hullult roosasid ja punaseid moone olema aga kui iga päev üks korralik padukas tuleb, nii et kui kallab pangest, siis ei jää ju neist moonidest suurt midagi järele. Sinkjasrohelised varred ainult

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Svea, mul nii ilus suvi :) päeva jooksul saan 1-3 tundi vaba aega. Iga päev seda küll aia peale kulutada ei saa, segajaks kas vihm või tubased kohustused. Aga üht-teist saab ikka tehtud. Aga maasikamaa on hukas ja kasvuhoones pole peale kolme kidura tomati midagi ...kurgid läksid kõik hukka, kurb lugu :( ravimtaimede korjamise suvi. Käin lapsega jalutamas ja korjan

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Tünnivana on lahe :D

Aedkutsub ütles ...

Nii mõnus hubane aed. Ja kollast minu meelest küll vähe pole. :) Aga võibolla mulle lihtsalt tundub kuna mul endal on kogemata kollase üleküllus hetkel, saialilled ja kuningakepp laiendavad oma alasid. Ma ise tahaks pigem õrnroosasid ja valgeid toone rohkem aeda aga pole kusagilt võtta selliseid hulle paljunejaid.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Sulle ju ei oska soovitada aga kui näed midagi, mida endale sooviksid, küsi ainult.

Kadakas ütles ...

Aga kobarpead kollased? Sale oleks juba õites, sidrunkollane päevaliilia vist just lõpetas. Õrnroosa-valge on piimjaõieline kellukas, aga selle tited on kõik korralikult välja rohitud :(

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Kobarpead ei sobi sinna, nad ei ole söödavad :) Tegelikult sai sinna saialilli külvatud aga no tänapäeva moodsad pakid - seitse seemet sees ja üks ainult idaneb. Ja kummel on aga fotol nad ei paista silma

Anonüümne ütles ...

Oo, siis on mul päris hästi :D Mul on 3,5 vagu kartulit maas (üks vagu on rohimata ja seal kasvab kartul maltsaga võidu), lisaks on mul herne- ja porgandipeenar :) lisaks maasikapeenrad, kust olen juba kõvasti sügavkülma täitnud. Aga vot, mida ei ole on vaba aeg :D
Svea

Anonüümne ütles ...

Ja aitäh pühenduse eest, hakkas kohe kergem! :D
Ka Svea