teisipäev, 14. juuli 2015

Guntise liiliad ja muud

Kuna mul juhtus selline jama, et liiliate istutuskohtasi tähistanud siltidelt kadus talve jooksul kogu tekst (eks ma, igavene sooda, kasutasin mingit x kirjutusvahendit, see ei säilunud), proovin nüüd netist tõmmatud fotode abil oma liiliatele jälle nimed saada.

Internetist tõmmatud fotod on pärit lehtedelt:
http://www.daugmaleslilijas.lv/



180 Ilvija (2 tk), minu oma ei õitse veel, ootame, kõrgus kuni 130 cm



Ja järgmiseks minu foto:
Kollasem, kui ma ootasin aga muidu väga tore ja uhke.

187 Liedze , netipildid :85 cm























Ja järgmiseks minu foto, õis on kollakasrohekas, mõnus sidrunikreem, ma ütleks:

53 Masa Lapsa, netipilt: 60-70 cm

























Minu foto, Ausõna, super manna-moosivahu liilia. Naljaga pooleks nimetan uue nimega - Masha shaab lopshti mushu

60 Paipalina, netipilt: 80 cm



















Minu foto:

71 Rozamunde, netipilt, oma õit ei ole veel esitleda:


264 Seila (2 tk), netipilt ja teisena omapilt:




















279 Vilma (2 tk), netipilt ja see pilt vist jääbki ainukeseks, sest kahjuks kevadtööde käigus suutsin ühel liilial ladva maha murda. Ohhhhh, ma ütlen!:

31 Jukataka (2 tk), netipilt:

Ja minu tehtud foto Jukatakast:


239 Bernutis või Beernuriits, netipilti. Kirjeldus:
Roosa punatäpid ülespoole kuni 90 cm, oma ei õitse veel



242 Daugmales Ritmi, netipilt:


ja minu foto:

My Joe Ann, netipilt:


... ja minu fotod:


JA MIS LIILIA SEE VEEL ON? Vastus: Lollypop

Ja see on Elodie:

Ja see on valge Aasia liilia, nimi teadmata:

Ja siis on mul aias veel tavalised martagonid, idahübriid Siberia ja tavaline oranz liilia, mis iganes ta nimi on, kuningakroon või midagi. Aga neid on nii palju pildistatud, et siia ma neid fotosid enam ei pane.

6 kommentaari:

Evely Ustav ütles ...

See viimane liilia peaks olema `Lollypop`

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Aitäh, täitsa võimalik.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

liiliad on lahedad isegi kui neil nimesid ei ole, eriti need, milledel õied ripuvad ja eriti veel kui turbanid on :)

MUHEDIK ütles ...

Siltidel on tänavu vist kõigil mingi koterman külas käinud. Küll pole seal, kus peaksid, küll on loetamatud või hoopis jalga lasknud

Krissu ütles ...

Oo kui palju ilu! Ootan ka oma aias põnevusega sügisel mahapanduid.

Futu ütles ...

Vaatan, et sa eelistad ka mõnusaid pastelseid värve.:)
Ja see täpiline valge on ka väga eriline.