laupäev, 6. juuni 2015

Nagu ikka ...

Eks ma üritan ikka kõige paremat, välja aga kukub nii nagu ikka.
Nagu ma olen varem öelnud, käib minu elu Murphy seaduste järgi.
Käib-käib. Käib praegugi.
Ja nagu ma kevadel mainisin, enamik taimesiltidel on kirjad kadunud - oli vale kirjutusvahend. Nüüd ma ei teagi, mis nimelised liiliad mul seal reas on.
Iiriste sildid said aga varem paika ja kirjutatud mingi teise kirjutusvahendiga - need säilusid.
Ja mis te arvate, kas nimed klapivad taimedega?
Muidugi mitte.
Ilusa kõrge loperdava õiega Edith Wolfordi asemel on hoopis vot selline keskmise kasvuga:



Ja järjekordselt on minu peenras taim,mille nime ma ei tea.
Aga kui esimene pahameel lillemüüja peale üle läks, lõin käega. See on ka ilus ja sobib Hoganase peenra kollektsiooni vast ehk hoopis paremini. Nagu ikka.

3 kommentaari:

iirisesõber ütles ...

See õis on väga kahtlaselt minu seemiku sarnane.Ei ole ise ostnud ühtegi taime kahtlasest kohast,aga viimati kuskilt kellegi käest kunagi ammu ammu vahetuse käigus midagi maasse jäänud..Aga täpselt minu seemiku sildi juures.Nüüd tekib väike kahtlus,kas minu seemik mida ma siin näitasin on ikka seemik või on kuskilt kellegiga segi kasvanud ja mina arvasin et minu tolmlemise seemik?????Käisin veel täna vaatamas ja seemiku silt on seal mul.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

mnjah, see kõik on täiesti tuttav, Murphy seadused on ikka üle meie :D

Triks ütles ...

Nimega või nimeta, aga väga kaunis on.