teisipäev, 9. juuni 2015

Et kõik ausalt ära rääkida ...

(Vaat kui hea on alustada, kui keegi teine on mingi lause välja mõelnud ja keegid kolmandad on selle klassikaks vorminud ja nimetanud)
Nii et kui kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et FB-s esitleti oma nädala lemmikuid lillede seast. Eks mina ikka ka kohe. Aga lemmikuid mahub nädalasse rohkem kui üks.
Näiteks tulp Flaming Spring Green;


Ta on lihtsalt nii pikalt õitsenud.
Teiseks kurereha Ballerina:



Siis Karinilt saadud varemerohi:


Seda varemerohtu olen imetlenud algusest saati. Lehed ja kasvukuju ja õite loomine ... no kõik on selles taimes imeline
Järgmiseks Tiilt saadud sookail-rododendron:



Ja lõpetuseks tulbid Aladdin's Record:


3 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

seda minagi, et 1 lill nädalas on pea võimatu valida :D

Eve Piibeleht ütles ...

Mina olen ammu aru saanud, et mind huvitab aed kui tervik, üksikud taimed eriti ei huvita

Krissu ütles ...

Oi , milline tulp :) ja kas ma näen õigesti, varemerohi on valgepoolse õiega? Mul siin sinine. Aga jah, see on nii tore taim.