esmaspäev, 11. mai 2015

Nartsissid




Tegin siia oma uutest nartsissidest väikese assortii. Hiljem lisan mõned fotod veel. Kaks sorti pole veel õisi avanud.










5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Nartsiss on mu lemmiklill, aga kasvada me aias ta ei taha :(

Rahutu rahmeldaja ütles ...

mul on kahjuks pleelmise talve järel vaid riismed, uhks vaid üks möödunud sügisel pandud aga, et ka minu auas nartsiss ei edene, siis olgu sedasu nagu on, imetlen teiste aedades ja piltidel :D

Eve Piibeleht ütles ...

Meil jälle kasvab nartsiss nagu umbrohi, isegi muru, khm heina sees on mõned. Mulle meeldib.

mustkaaren ütles ...

Ilus! Rohkem nartsisse, kui vähegi saab!
Meie savimuld neile meeldib ja mu vanemad nartsissid kasvavad parandatud peenramullas hästi. Uuemad sordid ainult vinduvad ja kipuvad kaduma.

Teedeehitus ütles ...

Tohutult kaunis lill;)