reede, 1. mai 2015

Aprillitegemised

Et kõik ausalt ära rääkida, peaksin ma alustama sellest jutust, mida ma ajan juba möödunud aasta septembrikuust saadik. Või isegi varasemast  - noo, et olen laisk ja muutun aina laisemaks. Mingi hetk selgus, et polegi see laiskus õige laiskus. On hoopis seisund, puht meditsiiniline-anatoomiline seisund. Ja seisundil udupeen nimetus - rasedusaegne tahhükardia. Mis tähendab siis seda, et kõhus toimub midagi imelist ja samal ajal hüppab süda 100 - 120 lööki minutis. Selline imelik lugu. Aga aega läks ja asja sai. st kätte jõudis aprillikuu ja meie pere sai ühe lapse võrra veel rikkamaks.  


See väike pesamuna oli ju ammu oodatud. Eriti venna poolt. Pesamuna ootas igatsusega, et ise pesamuna staatusest lahti saada, et olla ometi ise kellegi SUUR vend.


Süda jättis mul kah trallimise järele, tunnen end taas normaalse inimesena. Täpsemalt öeldes - selle tavalise inimesena, kes ma ikka olen olnud. Olen FB-s ja muude nippide kaudu kõigi armsate inimeste õnnitlused juba kätte saanud. Aitäh teile! Õnnesoove tõi mulle ka praegune ilm - näe, forsüütiad kõik puha õites!


Ja mingi ime läbi avastasin aiast õrnad ülased:




Aed on räämas muidugi, riisumata, vanad varred igal pool. Aga piisavalt on õites lillepatju, polegi just kõige hullem. Tomatitaimed aknalaual on päris ilusad, kasvuhoones on ilus roheline hernepott, roosid loovad lehti. Võib tasakeste sammudega maikuusse, minu lemmik kuusse, astuda.


7 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

eks aed peab Sind nüüd suurema sebimiseta rõõmustama, selle eest, et oled seal mässanud küll ja küll, praegu on Sinul ja perel vaid see üks ja tähtis lill :D olgu tema elutee ilus nagu kevad :D

Togram ütles ...

Rahmeldaja ütles nii õigesti! Aed rõõmustab ka riisumata olekus ning kindlasti mitte ei pahanda, et selleks veidi vähem nüüd aega on mõnda aega :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Jah. sest ega tõesti sinna eriti ei jõua. Jalutama küll, pildistama ja ehk üksnes kasvukasse mõningaid seemneid külvama ... ahh, eks näha ole

MUHEDIK ütles ...

Nii tore aprill. Sellise armsa Jäärapiiga peale pidigi süda rõõmust hüppama.
See suure venna pilt on võrratu!

Kosuge! Küll te jõuate ka aeda ja veel rohkemgi.

Nodsu ütles ...

Oi, millised imearmsad kevadised uudised! :) Palju-palju õnne teile kõigile ja rõõmsat kosumist!!! Suure venna pilt on tõesti super - nii palju südamesoojust õhkub sellest!

Neljandik ütles ...

Ma tahtsin Sulle siia ka mõne ilusa soovi kirjutada aga sama kaunilt kui Rahmeldaja viimane lause ma küll kirjutada ei oska. Nii et ma ühinen tema sooviga :)

C'est moi ütles ...

Õnne ja jaksamist :) Ja kui pisike tegelane juba veidi suurem, siis ta kindlasti heameelega tukub värskes õhus ning lubab emmel natuke aias ringi tuuseldada ;)