neljapäev, 28. märts 2013

Mul on selline tunne, ....

... et see aasta tuleb üks tõsimeelne aiandusaasta.
Minu õuel on ikka veel meetrised lumehanged ja kui eile kõnnitee maja ees juba poritas, siis tuli katuselt suure mürinaga kogu lumi maha ja talv tuli tagasi.
Ainus taim, mis lumehangest jagu sai ja rohelise ja priskena maja serva all piilub, on aiablogijate vapiloom kaktus. Piilub sealt ja ütleb: tead ju küll vanarahva juttu, et keda ikka esimesena näed ... et siis kohe aasta otsa samamoodi.
Mis siis ikka. Vastuväiteid pole. Lähen kõblast teritama.

2 kommentaari:

Milda ütles ...

No tore, mul seevastu ei ole veel mingit erilist tunnet, peale talve ja külmatunde. Tomatiistikud näevad ka kui niidid välja ja vaatavad küsivalt, et kes loll neid siia sügavasse talve külvas

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vat huvitav. Mul õnnestus õige aknalaud leida (hommikupäike)ja väga ilusad taimed on. Maasikatega läks küll nihiu vist. Need taimehakatised, mida ma külvasin, need küll maasikad ei ole. Mingid petuuniad või muu taoline ...