kolmapäev, 8. veebruar 2012

Mustrikogu sai täiendust


Nagu ma siin vist varemgi maininud olen, otsin ma ikka vahest loodusest mustreid. No neid võiks kuidagi tekstiilisse kududa, trükkida, tikkida ... no näiteks kukerpuu ilusad okkalised oksad.


See kukerpuu on mul küll selline, et iga kevad on ta kuni maani külmanud ja okka-oksad tuleb lõkkesse vedada. Aga teda ennast ei paista see iga kevadine nudimine häirivat, ajab ikka uued oksad ja iga aasta on need üha suuremad ja uhkemad. Teine samasugune on plataan. See aasta ma toestasin ühe plataani-istiku hoolega. Eks näeb, kas suudab siiski lumi ta tüvenatukese jälle pooleks murda. Külm ei paista plataanil meie juures olema aga need trikid-nipid, mida lumi teeb, käib talle üle jõu. Nooh see sulatan, jäätan, sulatan, ... jne. Kevadel on näha, et oksad täitsa elusad aga pooleks murtud. Vot.
Tänahommikune saak mustrikogusse:

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Uhke kogu, ju Su suurest varamust enamus siinses galeriis puudugi on.

KIMALANE ütles ...

Ilusad!