teisipäev, 2. september 2008

Öökülm

Naabrimees olla mu mehele hommikul öelnud, et autoaknaklaas olevat jääs olnud.
Ma selle peale, et ei tea midagi, õues kõik ilus roheline alles. Siis aga vaatasin aknast välja lilletünni poole ja mis ma näen: begooniaõied räsitud! On vist tõesti mingi hetk külma olnud.
Nii, et leedid ja dzentelmenid!
Suvi on läbi!

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Meil oli tol hommikul 5 kraadi sooja ja öökülm jõuab siia alati hiljem kui mujale.
Oh, vahel on ka jaanipäeval hall maas olnud, selle ühe korraga veel suvi otsa ei saa

osaline ütles ...

Marssisime põnniga 1. septembri hommikul bussile. Otse üle niitmata heinamaatüki, kitsukest rada pidi.
"Kas sul on jalad juba märjad?" muretsesin, ise usinasti taldadega härmatist krõmpsutades.
"Ei!" hõikas põnn ja astus ettevaatamatult mul kinga jalast ära.
Toetasin päka "lumme".
Kuidagi äkki algas see sügis :D

Nodsu ütles ...

Ega siin enam pikka pidu ei ole jah, meite kandis siin päälinna külje all on esialgu veel 2 kraadi piirile pidama jäänud.

PS: Kui arvad midagi sobilikku minu blogis olevat, siis ikka võid seda kasutada :)

PPS: suskasin pojengi pühapäeval kohe maha, kuna pinas on savine ja üsna raske, siis segasin mullale liiva sisse, see peaks selle elamise tal veidi õhulisemaks tegema. Tuhka peale panna pole vist eriti hea mõte, jääb mulla pinnale klimpi?

Köögikata ütles ...

No meil siin rannas ka päris külma pole veel, aga see-eest lõõtsub hule tormituuli rohkem, kui mujal. On küll õeldud, et pole halba ilma, on vaid ebasobiv riietus, aga no mis mõnu on olla näkkupeksva külma vihma käes, olgu või silminitõmmatud vihmakeep seljas ja muud vihmavidinad ümber?

Anonüümne ütles ...

Nodsule:
esiteks, aitähh, kasutan rõõmuga
Ja mina pudistan tuhka kevaditi peale nagu puuderdaks suhkruga paraja kihi. Sihuke ei jää klimpi. Sügiseti muidu ei panekski, võib-olla liiv ongi hea mõte aga jube märg on ikka olnud aasta otsa. Ma omadele teen vist topase kuuri ära küll. Ega see pojeng konkreetselt ise midagi põe aga ta võib hallituse seeni endaga kaasas kanda, ma mõtlen nii.
Lillekasvataja

Osalisele:
Tere minu blogisse!