laupäev, 13. september 2008

Halvad unenäod ja öökülm

Ma ei saanud täna öösel hästi magada, tüdruk oli kole rahutu, vist nägi halba und. Mis paneb kahe ja poole aastase halba und nägema? Ja mida teha, et ta ei näeks neid unesid? Mäletan, et kui ise väike olin, nägin ise ka tihti mingeid koshmaare unes. Jubedus. Ja kiusasin oma vanemaid sellega, et kippusin koleda unenäo-hirmus nende voodisse ronima. Sinna see unenägu järele ei tulnud. Tüdruku võtsime ka täna öösel lõpuks oma juurde aga ka meie voodis rahmeldas ja hädaldas veel tükk aega.
Ma olen magamata, väsinud ja torisevas tujus täna. Ja tavaliselt tervitavad mind suure toa akna all need toredad honka-daaliad aga täna mitte. Lubati ju öökülma ja ma katsin nad kõik ilusasti kinni. Ilusasti? Heh.
Akna all on suur vormitu hunnik minu ilusate lillede asemel. Deemet seda öökülma! Vormitu hunnik kuna honkade peale viskasin hallivärvilise koormakatte (olen katteloori kusagile ära kaotanud, pool suve oli ta kõrvitsate peal, nüüd enam ei mäletagi, et kuhu ma ta siis pistsin...)
Ja seda öökülma ei olnudki. Patissonipuhmas endiselt ilus ja roheline... deemet
ç=àù**"é sakre blöö sssssss deemet
ma parem vaikin, midagi mõistlikku nagunii öelda pole
Ah jaa! Kõrvitsad korjasin eile ära. Nii vahvad igasugu rohelised, triibulised, kuldkollased. Pärast saab pilti ka näha kui mulle meelde tuleb, et kuhu ma fotoka pistsin...

1 kommentaar:

Köögikata ütles ...

Ja mina nägin täna öösel unes, et kõik majaümbrus oli tugevalt härmas, brrrrr. Mõtlesin, et nüüd on küll kõik lilled külmavõetud, aga enne härmas murult pilgu tõstmist ärkasin õnneks üles.