esmaspäev, 11. september 2017

Võhma laadast kaks sõna

Eriti uusi taimi ei lisandunudki. Suht tagasihoidlikult seekord. Pole ka ime. Kuhu neid uustulnukaid pannagi praegu. Metasekvoia ja saarvaher Flamingo kolisid kiviaiapeenrasse. Seal teisigi hellikuid end harjutamas eestimaise kliimaga. Mõni neist tunneb täitsa hästi ja teeb tagasihoidlikke vihjeid, et tema ümbert võiks pisemaid püsikuid minema kolida. Eks ma praegu siin kohendangi järgmiseks kevadeks uut peenraosa. Kiviaia peenras ei jagu enam ruumi igale. Noh, näiteks sai omal ajal kuldvihm seemnest valmis sussutatud. Nüüd on ta juba minu pikkune-laiune ja käseb paar kurereha, lupiinid ja samas sussutatava pöögi minema kolida. Mis siis ikka. Eks kolime.

Aga mingeid uusi asukaid ikka tiksus juurde.

  1. valgeõieline alpi aster (H. aed)
  2. hosta Liberty (Tagatalu)
  3. hosta Milk Split  (Tagatalu)
  4. kaks harilikku kadakat (Järvselja)
  5. kivimünt Weisser Riese (Helga aed) õitseb juunist septembrini, väikesed valged õied, kõrgus 50-60 cm
  6. Pskemi lauk (Milda)
  7. päevaliilia (Tsiili aed)

5 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Sa olid tõesti tagasihoidlik aga ega minagi mägesid koju ei viinud sel aastal

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mul ju Järvseljalt toodud seljatäiest said viimased alles täna maha istutatud! No mida uut ma ikka toon. Üks ehk kaks taime jäid küll hinge kriipima. Tjah, nagu alati

Mairoos ütles ...

Ma olin ka uskumatult tubli: kahele tellitud serbia kuusele lisandus AINULT 2 tuusti ja üks pihlakas. :) Uskumatu!

Tistou ütles ...

Mina sain kinnitust veelkord sellele, et kui midagi meeldib, tuleb kohe ära võtta, pärast oled lihtsalt ilma. Paark kopsurohtu ja üks tarn muidu. :)

mustkaaren ütles ...

Igast reisist peab ikka meene ka kaasa tulema. Võhma on seda väärt.