teisipäev, 27. detsember 2016

Ega vist muud ei jää üle, ...

... kui peab tasapisi hakkama aastalõpuaruannet tegema.
Peab tunnistama, et juba teine hooaeg on möödunud, mis nagu polnudki õige hooaeg. Ses mõttes, et ei ole olnud mingit õiget hoogu sellel ajal. Aias ju ikka on toimetatud aga põhirõhk on kogu aeg millelgi muul olnud. Lastel loomulikult, kus mujal. Ja eks nende kasvatamine on ka tähtis aga see pole selle blogi teema.
Nii et mida me siis möödunud hooajal tehtud saime?
HOSTAD. See oli üks suur ja esialgu ka tore avastus see aasta. See sõna "esialgu" tähendab seda, et kas ka hostad on minuga sama meelt ja võtavad kasvukoha omaks või pelgavad ehk liiga kuivaks?
MÄGI. Super aga selle tegemist me vaid imetlesime kõrvalt.
TIIK nr.2 Jäi küll pisut pooleli aga kevadel on kohe teada, kus töö pooleli on.
AIALATERN see imelik ehitis teeb tuju heaks. Talvelgi on seal tore küünlaid põletada.
Uus õunapuu toreda taliõunasordiga.
Ja mingi uus vürtsisalati retsept ülekasvanud kurkidele ja suvikõrvitsatele. See oli super avastus netist ja minusugusele uimasele aednikule super vajalik.
 ... ja seda teksti lugedes avastasin, et olen juurde saanud ka uue parasiitväljendi - super! Ega seegi paha pole.

Mis veel? Nojah. Kuna ma kodune praegu olen, proovisin oma käsitööharrastust elustama hakata. Ja tekitasin sellise asja nagu Etsy-poe. Postituse sisse ei saa poodi pista, panin ta kõrvale. Müünud ma sealtkaudu veel pole. Pole ju imestada, suht vähe asju on veel seal. Ja ega ma promomisega kõige osavam kah pole. Võõramaa värk, võtab aega, et harjuda ja aru saada, et mida nad seal üldse tahavad. Mul on tegelikult selle poega üks omamoodi eesmärk. Olen juba ammu käsitöölise kutset tahtnud taotlema minna. Aga selle tarvis on vaja näitust teha. See etsy-pood on näituse korraldamiseks hea motivaator. Paneb asju tootma ja kvaliteedi suhtes karm olema.
Oma kallitele blogilugejatele ütlen veel nii palju, et kuna mul hakkab seal nüüd tasapisi igasugu vaipu tulema ja mõni võib meeldima hakata, siis küsige enne minu käest enne kui sealtkaudu ostate. Kui aga ilmtingimata tahate just sealt osta, siis sisestage sooduskupong: LILLEPEENAR, see annab tervelt 20% allahindlust ja Eesti piires postikulusid ka ei lisandu.No oleneb tootest muidugi aga mul mingeid klaasist õrnukesi ei ole ega tule. Enamik tooteid saab suht kokku pakkida. PS.: õmblusmasina sain ka korda, järelikult teeks rõõmuga paar titetekki, teate küll, neid lillede ja loomadega. Minu ainulaadsed siis kogu maailmas. Näitus tuleb luua mitmekülgne ja asjalik-huvitav.

Nii et uueks aastaks on ka ühtlasi plaanid tehtud: hostad, kunst ja käsitöö. Porgandite eest lubasid lapsed järgmine aasta hoolitseda.






8 kommentaari:

Tsiil ütles ...

Hm, mul jäi küll sinu hooajast vägev mulje :) Hostade ja sõnajalgade suur tulek ja teiste nakatamine hostadega jne jne. Hüüdvas kõneviisis hooaeg.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Porgandite eest hoolt kandvad lapsed, see on lausa varandus :) Küll need hostad kasvavad, miks ei peaks :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tead, Tsiil, võta järgmine suvi aega ja tule vaata, kui metsas mul see aiandus siin kõik on. Rohimata ja ouha. Aga noh, järgmine suvi on ka kohe tulekul, eks siis möllab jälle edasi, nii hästi-halvasti, kui ma suudan.
Meil on kuiv, kohati täitsa kivikõrb, tead, liiv ja paeplaadid. Paras kõrrelistele.

Futu ütles ...

Ka mul hakkas kõik see hostadest pihta. Aastal 2009.:)

mustkaaren ütles ...

Kui hostadele päikese käes ei meeldi, kyll leidub mõni varjulisem nurgake.
Ära sa ytle, oli ju töökas hooaeg kyll.
Mis teha, kui on väikesed lapsed, siis nende inimeseks kasvatamine ongi kõige aeganõudvam majapidamisetöö, ega lapsed iseenesest headeks inimesteks ei saa.
Head ja rahulikku vana lõppu!

Tistou ütles ...

Olen tänulik, et selle hostaasja ette võtsin, saime ju meiegi osa ja mina kena seltskonna väga huvitavaid taimi. Ootan seetõttu kevadet põnevil, et neid ilusaid tegelasi taas lehtes näha.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ohh, ära räägi! Ootan ka huviga. Eriti neid hostasid, mis muidu pidid ilmatu suured olema aga Eesti firmast sai nad ülipisikestena ostetud. Tean küll, et hosta hakkab oma tegelikku nägu alles kolmandal aastal näitama aga ehk on ikkagi vähe põnevam vaatepilt, kui eelmisel aastal

mustkaaren ütles ...

Oi, kindlasti on, kui sa põuasemal nädalal korralikult kastad noori taimi (vanadel on tonnine juurepall, nemad saavad ise hakkama)