laupäev, 30. jaanuar 2016

Ajaloo huvides ...


 

... lisan siia kah mõned fotod, et mis sula tõttu meie mail toimub. Võiks öelda, et lausa järvistu:



Vaevalt sai rõõmustada, et ilmad vähe soojemad, et pääseb lapsega välja toast, kui saime kolm päeva jutti vihmasadusid ja lumesulamisi. 
Imelik talv. Aga noh, ... millal need eestimaised talved enne normaalsed on olnud?

Täna oli omamoodi ajalooline päev. Viskasin oma dokumendisahtlisisu minema. Kõige täiega. Minu Fieks olemisest on piisavalt aega möödas, võisin oma raamatupidamise hävitada. Hoidis mul siin ruumi kinni. Elu ju edasi läinud, vaja on sahtlit, kus joonistusplokke ja pabereid hoida. Kaks päeva sortimist ja sain oma 11-aastase ettevõtlusperioodi ahju saata. Imelik tunne on veidi. Alles ma ju mässasin nende tuludeklarite ja postitamistega ... oli nagu eile. Aeg lendab, jajaa. Aga millegi lõpp on alati millegi algus. 

Ps.: aiandushooaeg pole endiselt alanud. Aega on. Kellel kiire on, tehku omale tassike rahustavat teed ja kuulaku mahedaid teraapilisi meloodiaid.

5 kommentaari:

iirisesõber ütles ...

Oi,on Teil alles seda vett antud!
Loodan,et ilm pöörab talviseks tagasi,ei taha sellist ilma.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Appike, milline uputus ! ma just eile mõtlesin, et kas Ülo fienduse võiks ka juba ahju saata aga veel ei või :(

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Taoline uputus on meil siin esimest korda. Jube palju ruumi võtab see paberipahn, eks ole? Mul hea meel, et lahti sain

MUHEDIK ütles ...

Sa oleksid justkui mere äärde või Soomaale kolinud. Päris kole on vaadata.
Kiire on mul küll, aga ma eelistan kohvi :)

Köögikata ütles ...

Jummel, te ju tõesti upute seal. Ses mõttes on meie kruusamaa ikka hea küll. Paar loiku ongi ainult.
Mina lükkasin abikaasa fienduse konkreetselt kasti ja tassisin keldrisse, mis see keldrilõhn talle ikka teeb...