kolmapäev, 26. oktoober 2011

Sügis, ... eee

Kuidagi uimane ... sügis vist ... ja lugema peab palju (kooliasju), oi oi oi kui palju peab lugema.

Aias on kõik tip-top, korjasin külma saanud tageetesed peenardest minema, õitsevad need, mis õitseda tahavad. Ja ega neid polegi vähe. Saavadki soleerida.


See on see vahva suvik. Talle ei tee praegused öökülmad midagi. Õitseb nagu suvelgi, suur ja uhke.
Ja veel ühe puuseene leidsin, õige eputrilla teine :) puha pitsid


Ja uhke punane-punane


... ja udu...


Sügis on ilus. Kunstiline.
Ma teen natuke kunsti- ja käsitööringi ka see aasta jälle. Hakkame Thelalt saadud kangaid puruks lõikama ;) Tekitasin pisikese kodulehe ka (link), ega seal praegu midagi erilist pole. Käputäis eelmiste aastate pilte, mõned selle aasta tööde fotod (neid ju esialgu vähe alles) ja pisike plaanide nimekiri. Seegi alles koostamisel.
...ARS LONGA

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Mitte sügis, ...eeee, vaid sügis jeeee!!!:)



blogger tuletas meelde borke:) Kuidas sellega lood on?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

borkega on ikka vaikus. Ei tea, mis värk seal sünnib.

Köögikata ütles ...

Hästi lahe puuseen.
Aga see käsitööring...ma olen kohutavalt kade ja pahane, et ma niiiiii kaugel pean elama. Meil on nokitsejaid liiga vähe ja kõik konutavad parema meelega oma koduses nurgas.

Ai-nika-naka blogiseb ütles ...

Seen on nagu satsisall :)

Tsiil ütles ...

Mina ka rohkem sügis ..jee :D Ilusad solistid sul ja mõned päris kõrgele välja jõudnud :D