esmaspäev, 26. september 2011

Vormid

Kui mujal peenardes annavad peamiselt etendust erkkollased tageetesed, siis valges peenras erivormilised lehed.



Kraapisin seal täna tunnikese, eks mul on mõned kompsud valgeidki tulpe maha panna. Vat siis vaatasingi, et vaat kui kenad segadused mul seal on. :) Seal ju värvikirevaid sügiseputisi pole, mis tähelepanu huvitavatelt vormidelt/lehtedelt ära tõmbaksid.

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

See kui hakatakse juba nägema ka lehti ja varsi, on aianduse kõrgem etapp.

Tsiil ütles ...

Sügiseputised :DDD Sa peaksid blogisse lisama aiasõnastiku, minu meelest tuleb neid toredusi igast postitusest.

Tagaplaanil asuva ? pagan, nimi ei tule meelde, sügisastri kõrval? Ma lõikasin (näppisin?) oma taimedel õied maha, nad lähevad vahel vihmaga väga koledaks ja nüüdseks on nad ajanud uued ja heledad võrsed, mis kaugelt paistavad nagu õied.
Kopsurohi on väga ilus, kaunis kirjudik :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Seal on vist see pärl-hõbeleht. Praeguseks on ta õied natuke pusased, vihmad ju räsivad. A muidu on ta mul üks lemmik

Tsiil ütles ...

pärl-hõbeleht jah :) mulle meeldib ta ka. Ilus värvilaik, veidi peab piirama ka, aga pole hullu.