kolmapäev, 17. august 2011

Üks imeline imeline ...



... saulinnupiim.
Üks uus suvine sibullill, ostetud see kevad mingist suurkauplusest. Teate küll, ühes kastis leib, teises laste saapad ja kolmandas lillesibulad jne. Noh, et koduperenaine saaks raha raisata ja korraga kõik vajaliku ja samuti mittevajaliku ikka ilusasti kätte.
 Poleks oodanudki, et ta nii kõrge ja võimas on, ausalt öelda. Vahime otsetigi tõtt, nii et 1.60 on ta ära. Õis on ilus, silmapaistev.

7 kommentaari:

Nodsu ütles ...

"Ooo, kui ilus lill! Selle võiks küll endale võtta!" See siis minu kõrval seisnud põnglase kommentaar :D.
Aga igavesti uhke ja põnev on küll teine!
(parool: Rosinliz ehk siis Liisu-Rosin, ilusale lapsele ilus nimi ;))

Hiline ütles ...

Jaajaa, ilus uhke ja vaasis ilmatuma kaua õitsev.
Aga kas saulinnupiima jaoks pole nagu hiljavõitu õitseda, nad rohkem suve esimese poole õitsejad, need arabicum´id (või saundersiae´d) on hilisemad (ja ka kõrgemad)?

Tsiil ütles ...

Ilus on ja tuttava moega. Mina vahin sinu veesilma, väga armas ja nummi ja vesipalm sobib ka väga hästi.

Mul on sellisest kastist ostetud üks lauguline, oli ka kobedakene :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vat ma ei tea ta õiget nime. Ta on kastist ... :)

kaaren ütles ...

Tean väga hästi:) nii seda lille (Ornitogalum) kui ka poodi! Minu lillede õisikud on just silma kõrgusel, kahju, et lõhnameelele midagi pole.
Kordan jälle oma tyytut ning äraleierdatud lauset: Sinu usinus rõõmustab silma ning kosutab vaimu, sest hääd asja proovid ikka järele teha!

MUHEDIK ütles ...

Kõik valge on imeline, ja Su veesilm samuti. Ka mina jäin teda päris pikalt vaatama.

Köögikata ütles ...

Imeline!