pühapäev, 26. detsember 2010

Aasta 2010 fotodes


Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma paljastama ühe põhjuse, miks ma üldse fotojahist osa võtma hakkasin. Oli selline omakasupüüdlik soov, et ehk mõni targem juhendab, et kuidas paremaks pildistajaks saada. Avaldab saladusi, soovitab nippe. Mul oli ju juba aastaid hinge peal, et mul ei õnnestu oma ilusaid tulpe õieti pildistada. Et fotod jäävad kehvakesed. Omast arust oled ilusaid õisi pldistanud aga hiljem on fotol vaid varred, lehed, massiliselt mullakänkraid ja loomulikult mingid eriti rasvased umbrohud. Nüüdseks on lillede pildistamist igal suvel hoolega harjutatud ja aasta 2010-ga (3. vai 4. suvi kus põhiline tähelepanu sellel tegevusel) olen rahul! Nüüd juba tean, et mis kõrguselt pildistada, kuhu kastid/eterniidiplaat valguse ette panna, pildistada päikesega, varjus või vihmaga ...
Siin siis pisike näitus parimaist ... vist.
Alustuseks tehnilise jamaga foto aga armsa tegevusega:


Ja siis tulbid:






 Milline suurepärane värv ...




Siin õnnestus mul päikese vanniskäik fotole saada:


Ja jälle:



Lilled ja tants:



Teiste piltnike aastanäitused: parim fotokraam: link.

15 kommentaari:

A.I.V.O. ütles ...

Nüüd on päikesevanni mõiste õige tähenduse saanud...

Udo ütles ...

Eriti praegu on lillepilte lausa kosutav vaadata.
Aga milleks õielehed kausis on? Lõhna pärast. Või äkki söögiks?

Köögikata ütles ...

Päikesevanni pilt on super. Ja need Sinu tulbid...suve tahaks küll, ehkki mulle ka talv väga meeldib.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vot arvakegi ära, et miks õielehed kausis on. Ei ole lõhna pärast, ega ka söömiseks.

Nodsu ütles ...

Värvisid lõnga?
Päikesevann on hästi armas leid! Ja millised imelised tulbid Sul on! Nüüd tean, millest minu aias puudus on :). Tänud neid võrratuid tulpe praegu näitamast, hea väike puhkus sellest lõppematust lumest ja sellega võitlemisest...

Eve ütles ...

Päikesevann ja imelised tulbid! Jaa-jaa, kevad pole enam kaugel! Aga nende tulbi õielehtedega... no äkki tõesti värvisid nendega miskit!?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ai jah. Minu küsimused vastatakse kohe ära alati! Värvisin jep.
Panen ühe foto juurde

vuuduu ütles ...

Väga sydantsoojendav. Vaatasin ka veidi laiemalt ringi, näppasin pehme piparkoogi retsepti ja teises blogis uurisin taimi ja habemikke. Tegelikult kevadmötted juba peas...pistsin samuti sygisel tulbisibulaid maha, siia ja sinna, niisama prooviks. Tahaks juba näha, mis neist tuleb, oli sega-kotitäis.

vuuduu ütles ...

Unustasin öelda (tundsid huvi, kas mul on vägev kaamera), et ei, ei ole sugugi, ikka seebikarp. (Olympus Stylus).
Ja seda et, tulbilehed ehk kölbaks lönga värvimiseks, seda aimasin ka :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ahsooooo, no siis Sa oled lihtsalt eri-andekas! Neid fotosid ju lausa ostaks juba!

kukupai ütles ...

Igatahes oled kenad tulbid kenadele piltidele saanud :)
Ja kogu valik on hea :)

tegelinski ütles ...

Tulbi-eri... ilusad :)
Aga lapsuke kui lilleke tuules on ikka lemmikuks :)

enetimm ütles ...

Väga kaunid hetked. Lilled on kindlasti mu lemmikud alati olnud ning olen samamoodi nuputanud, kuidas neid just "õieti" fotole jäädvustada.
Fotojaht on mind kindlasti pannud palju rohkem ümbrust jälgima ja märkama. Ning eks harjutamine teeb meistriks :) Ega muidu nii palju ei pildistaks!

Tsiil ütles ...

Rõõm sinu rõõmust :) Fotojaht on tore ettevõtmine.
Suvepildid on tõesti hea lohutus ning need tulbilehed sobivad väga hästi ka lihtsalt silmailuks:D

Anonüümne ütles ...

päikesevann, nii njummi...
minu yli-ylilemmik on lillade rohetulpidega pilt tumedal taustal. Nii kunstipärane!
trv Kaaren.