pühapäev, 18. aprill 2010

Ooh mu selg! Mu vaene selg. (Sibulad ja laugud)


Seda peab kohe läbi interneti oigama, et oiee-oiee, ma tõmbasin oma selja ära! Käisin kasvuhoones siblimas ja külvamas ja tõmbasingi selja paigast. Oijeeeee. Nüüd ei olegi muud teha kui konutan toas ja vahin arvutiga tõtt. Mees lastega jookseb õues ringi. Teevad kasvuhoonet pikemaks. Ütlesin talle, et kui tahab see suvi tomatit ka saada, tehku pikemaks. Muidu pole lihtsalt ruumi. Kogu olemasolev ala juba broneeritud igasugu salatitele, viinamarjadele ja muule, ma ei teagi millele kõigele.
Aga seemned said külvatud. Igasugu astrid, peiulilled, tilli veel ja salatit.
Kasvuhoones juba üht-teist rohelist saab ka. Tuhlasin oma paberites ja blogis aga mis nimelised need laugud ja sibulad mul on seal, vot seda ei teagi. Sibul on vist see suur salatisibul ja lauk on kollaseéoieline, vot seda ma mäletan, muud mitte.


Aga see lauk seal on maitsev! Mahe küüslaugune amps.
Ka valges peenras juba toimub midagi. Linnupiimad on nii toredasti paljunenud. Kahjuks ei ole üles tulnud toda valget lauku Mount Everesti aga ehk on vara? Ma vähemalt loodan, et ta ikka tuleb.

Samuti olen natuke valmistunud selle aasta rohevahetusteks. Panin paar kibuvitsa potti. See oli nii kuum kraam eelmine aasta. Ehk saab seegi aasta nende vastu miskit hääd vai huvitavat.


8 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Kibuvitsad kuum kaup? Iisas, mul on neid mustmiljon, ma annaks hea meelega pooled ära või rohkemgi.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Need on need topelt roosaõielised, rohkem nagu pargiroosi moodi

Köögikata ütles ...

Kiiret paranemist Su seljale!

MUHEDIK ütles ...

Ossa vaeseke! Ma kohe tean, mida Sa tunned:(, eks elu jooksul on tulnud seda korduvalt kogeda.
Kibuvitsad:) jaaaa! Ikka ainsad roosid, kes kasvatada kõlbavad. Ilusad ja lõhnavad...kahju, et ma ühelegi vahetusele ei kavatse minna, oleksin kohe asjamees:)

Hiline ütles ...

Tõstsid selja ära? Uh :(
Selga peab hoidma, tegelikult ka see salalik kevadine tuul, ma oma mehi sunnin vilditud koerakarva vööd kandma.
Saa ruttu terveks!

Tsiil ütles ...

Ma soovitan viinamarju õues ka proovida kasvatada. Mu isa kasvatab neid Pärnumaal, Häädemeestel juba vast 10 aastat.
Alguses olid kasvuhoones, nüüd on juba kuuri najal ja sauna najal ja suisa vanal põllupeenral.

MUHEDIK ütles ...

Tsiil, kas Sa nende vastupidavate sortide nimetusi ka tead?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Aga kas on ka head marjad? See kasvuhoone Aljoshenkin oli niiiiii nämma! Meile need sültjad kõva koorega jublakad ei maitse.

Ja aitähh kõigile heade soovide eest! Hakkaski juba parem!