kolmapäev, 20. jaanuar 2010

Kasvab ja õitseb


Hoolimata karmidest külmakraadidest on ikkagi miskit, mida vaasi panna. Näiteks ükspäev, kui parasjagu just tasakesi arvutis sahistasin, kargas mu suurem poeg uksest sisse ja kisas, et ruttu-ruttu, kus lillevaas on?! Oli teine aknalaual lillikesi korjamas käinud. Hea poeg, toob emale lilli... ma nii heldind kohe.


On veel õitsejaid, näiteks too alpikann, mis üllataval kombel suutis minu juures ühe puhkeperioodi ka vastu pidada ja nüüd õitseb vapralt. Eriti tore - topelt õis:


Suvitas see alpikann õues koos teiste potistatud taimedega kõrvitsate vahel.
Õitseb ka roosa kalanhoe. Ta mul tütre toas kui ROOSA LILL. Tirtsule meeldivad roosad, igasugused roosad.


On alanud ka seemnete külvamise aeg. Kel' hea silmanägemine võib palmikese potis noori võsusid näha. Need pole palmid. Tüdruk "istutas" päevalilleseemneid. Kõik potid suskis neid täis.
Ka minul on külvamiste ja ümber istutamiste hooaeg alanud. Alustasin sellest, et istutasin aaloe potsist kaks aaloe-beebit mujale. Tegelikult on neid kolm aga üks on veel liiga väike.


Ja külvasin ka mõned tomatitaimed. Need on need madalad rõdutomatid, sobivad ka aknalaual kasvatada.


Nüüd olen tsipa targem juba. Ei kalla kogu pakki ühte nõusse tühjaks. Panin vaid mõned. Kahtlaselt pime ju ka veel. Ei tea ju kas üldse õnnestub nende kasvatamine praegu

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Oi, need poja toodud õied on ikka lahedalt originaalsed!
Tomatite koha pealt mina just mõtlesin, et tänavu vist enne veebruari lõppu küll pole mõtet külvata. Kui just, jah, selliseid aknalaual valmivaid. Oleks vaid ruumi...

MUHEDIK ütles ...

Nii armas lugu:) Nutikad need lapsed. Ma arvan, et said kohe mitu kraadi sooja.
Aga Sa oled tubli! Mul pole veel mingit tahtmistki külvata või mullaga sehkendada.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mul see põhjamaa inimese unistus: tahaks aknalaualt oma käega tomateid korjata.
Eks näeb, kas õnnestub. Praegu edenevad küll hooga. Esimesed pärislehedki juba olemas