kolmapäev, 4. märts 2009

Minu talveaed, kassid ja heina söömine

Tänu sellele, et viimasel ajal olen toataimedele rohkem tähelepanu pööranud, on näha ka tulemust: st. teise korruse lillekast on ilusasti roheline. Peab tunnistama, et selline rohelus annab elamisele palju värskust ja mõnusust juurde ja pole mina ainus, kes sellest rõõmu tunneb.
Vuffel, va sindrinahk, sättis end üks õhtu lillekasti otsa magama!
Kui teda pildistama hakkasin, ei lasknud ta end üldse häirida vaid poseeris nagu tõeline modell!
Aga pärast ma lõin ta sealt siiski minema. Mis ta magab mu jõulukaktuse otsas! Magagu mujal! Aga Vuhvi vist kujutles, et on suvi....
Mis mul seal "talveaias" siis kasvab?
Kõigepealt muidugi basiilikutaimed. Teiseks hernevõrsed ja salatkress. Täna hommikul "niitsin" siis esimese saagi! Sõime niisama, täisteraleiva ja Saaremaa võiga. Oli hea küll. Väga omapärane. Ja tervislik. Ja sinna juurde oleks sobinud vast viil tomatit vai sinihallitusjuusttükk vai vürtsilihaviilukas. Igal juhul külvasin uue portsu. Mõnsa kraam!
Ilutaimedest, mis süüa ei kõlba, on seal siis rippbegoonia, maranta ja jõulukaktus. Jah ja kassimuru. Ja kassimuru sees on ka kolm hollandi sibuliirist ninakesi sirutamas. Eelmine aasta olid nad küll potis oma eluga väga rahul.
Täna hommikul külvasin ka kolm meloniseemet. Vara küll aga kindel plaan on see aasta ikka oma melonit hammustada! Eelmine suvi oleks see ju juba peaaegu õnnestunud!

Ja pesamuna meelest olid hernevõrsed kah täiesti söödavad!

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Vahva džungel Sul seal, kohe loomadega ja puha.
Aga mulle see salatkress küll ei maitse. Hernevõrsed küll.

Mary Lou Weidman ütles ...

I love the happiness of your blog and the snow by the great house, the adorable children and the wonderful cats. Your blog is delightful!
Mary Lou Weidman

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oo thank You! It is very nice to see You visit my blog! Your blog is very wonderful too!

MUHEDIK ütles ...

Vahva! Eriti piltidel. Sa oled varsti oma kasside ja taimedega nagu Durrell