reede, 13. märts 2009

Kes lõikab õisi, kes juurikaid

Siin pildil on minu naistepäeva alpikann: Te küsite, et kus õied on, eks ole?
Vot küsige selle mehe käest:
Tema teab. Masuurikas! Õied on voodi ja aknalaua vahel ja mõni on mängupükste taskus ka.
Aga kui ülemist pilti veel vaadata, on seal alpikannile lisaks siis minu palmid, jaanikaunapuuke ja tagaplaanil kolm ämblikliilia sibulat potis. Ma küll tegin pahandust, ma ikka lõikasin neil sibulal need paksud juured alt ära. Seda poleks tohtinud teha, hiljem sain teada. Aga praegu tundub, et igal juhul tasapisi kasvavad, ehk annavad mulle selle retsimise andeks.

5 kommentaari:

Hiline ütles ...

:DDDDD
Sellele vaatamata need marakratid vahvad. Arvan, et Sulle tundub uskumatu, aga eks Sinulgi tuleb kätte see aeg, mil hakkad igatsema selliseid vempe :)))

Aga äralõigatud juured :)... Eh, selle tagantjärgi tarkusega õpimegi ette targaks :)))

Köögikata ütles ...

:o)) Ega käbi kännust...;o)

elfriide tramm ütles ...

:DDDD

MUHEDIK ütles ...

:))))))noor sisekujundaja lihtsalt teab, et mõnikord on lehtilusad ilma õiteta ruumis hoopis mõjusamad ja sobivad paremini kompositsiooni.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

:)