kolmapäev, 18. veebruar 2009

Thelale

2009 aasta algul kirjutas Thela oma blogis, et plaanib mingeid põõsaid omale aeda juurde soetada. Ma tahtsin siis juba öelda, et võtku näiteks põõsasmaranaid. Nad on ikka jube ilusaks taustaks rooside kõrvale. Kahjuks see pilt pole eriti õnnestunud aga virsikuroosa varjundiga tuhmkollased maranaõied olid nii nummid suurte kollaste roosiõite kõrval. Hüper super!

4 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Aitäh! Mul ikka maranaid mõned on ka, aga kuidagi pole teised pildile jäänud :). Osa alles pisikesed ka, eelmisest aastast. Katsun järgmisel suvel pildistamisega tublim olla :)

kaaren ütles ...

Maran on tore p66sas mitte aint rooside juurde, olen ka neid mitmeid istutanud. Hea, et sordivalik nii lai on.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

On tõesti! Kui raha jagub, ostan omale posu punaste õitega maraneid veel!

MUHEDIK ütles ...

Kui maranatest rääkida, siis Ahti Tiirmaa kasvatab neid ja minu andmetel ka müüb. Võta temaga ühendust,uuri hindu. Tal peab lisaks blogile olema ka kodukas. Ma ei ole ka veel tema juurde jõudnud, aga kavas on minna küll- ta siin üpris lähedal:)))

hythydr:))) nagu uhhuduur:))