neljapäev, 17. juuli 2008

New York? Pariis? Et näha midagi erilist?

Ei-ei! Sellist vaatepilti seal juba ei näe!!!
Uskumatu!
Vapustav!
IIIIIIIIIIH!
Neid on nii palju!


Sel fotol õnnestus mehel zoomida.
OOOOOO!
Nad hüplesid, tantsisklesid, plagistasid nokkadega!

Aga siis tuli koer.... ja kurekari tõusis lendu.
Vaikselt ja graatsiliselt...


Dadaa!
Lehva-lehva!
Tulge varsti jälle!




8 kommentaari:

Hiline ütles ...

Tõesti vapustav pilt!!! Mina vist istuks suu ammuli ja aina vaataks kurgede tantsu, olen ainult korra sookurgede tantsu näinud, toonekurgede oma ei ole kordagi, kuigi augustis koguneb neid põldudele ikka hulgim toitu otsima.
Juba selle vaatepildi pärast tasus seda küngast teha!

Nodsu ütles ...

Jube lahe tõesti! Huvitav, misasi see neid sinna tõmbab, kas seal on miskit maiustada või on neil seal lihtsalt hea vaade...
PS. Mul ei õnnestu neid pilte suureks klõpsata, et kas ei olegi suuri pilte või on see nüüd miskine minu arvuti kala? Tahaks ikka suurelt ka näha, oleks veel uhkem ju :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Minu arvutis on ka nii, et suuremaid pilte ei lase veel suuremaks klikkida. Teen ühe foto väiksemaks, ehk siis laseb

Hiline ütles ...

See oleneb sellest millise resolutsiooniga Sa pilte fotokaga teed (soovitav suurimaga) ja millise resolutsiooniga nad blogisse laed.

Minu arust on väga mugav kasutada pildihalduseks programmi Picasa (vabavara), laed fotokast pildid kohe Picasasse, salvestad siis täisresolutsiooniga oma pildialbumisse, Picasas saad ilusti neid blogi (või ükskõik mille jaoks) välja valida ja natuke töödelda ja ekspordid siis soovitud suuruses (blogisse siis soovtatav pikslite arvuga kas 640 või 800, suuremad ei mahu tavaliselt ekraanile hästi ära) ja need eksporditud pildid siis laedki blogisse.
Picasa on ka selle poolest hea programm, et säilitab originaalpildi ja on võimalus ka koopiad salvestada kui pildialbumiga miski jama tekib, on nad picasas ikka olemas. Muidugi mõistlikum ka CD-le salvestada kui arvuti kõvaketas untsu läheb.
Vast on mu jutust natu abi.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Hmmm; ma teooriast ei tea midagi, selleks mul mees ja 13- aastane poeg. Aga tehtud. Pildid teised nüüd. Andke märku kui ei õnnestu suuremaks klikkida.

toompeale ütles ...

pildid läksid suuremaks!
appi, kui super vaatepilt!

Köögikata ütles ...

Superlahe jah :o). Ise olen näinud küll kordades rohkem kurgi, aga ainult autoaknast põllul. Oma 5o tükki oli neid seal küll koos.

deia ütles ...

Super! Meil näeb kurgesid ainult üle lendamas. Ma vist vahiks ka Mirjami kombel kael õieli :).
Sul üldse väga vahva blogi, mida ma ikka aegajalt piilumas käin. Võta minu poolt vastu ka veikene virtuaalne auhind - täpsemalt juhised minu blogis.