esmaspäev, 21. märts 2016

Ei tea, kas nii ka saama?


Lumepuudust meil veel pole. Ehk ongi hea. Toas soojas ju hea istuda ja lillekesi heegeldada, akvarellikesi maalida, rahvariide seelikukest kokku traageldada, kirivöö ainetel seinailuvaibakest kududa, püstteljekesi nuputada, rahvarõiva mustrikesi õppida, lastele kleidikesi modelleerida ...
illalaa-trullalaa

......

Aga ükspäev ma läksin välja, tõin sealt kaugelt kotitäie liiva ja mõned oksad, mis kõikse suurema tõenäosusega ebatsuuga oksakesed olema.



... ja siis toppisin ma nad märja liivaga potti ja mässisin paksult toidukilesse.



 .... et ei tea, kas nii ka saama? Et kas on sealt loota imekaunisti ja lahke lauluga juurdunud pistikut või olen ma talvega lolliks läinud?
Igal juhul seisavad need potid mul abiruumis akna peal. Ja näha on veepiisakestest kilepinnal (seespool), et neil seal nüüd oma ökosüsteem on.
Käbisid korjasin ka, sain sealt 5 seemet aga need pole veel idanenud. Ei tea, kas olidki kõlbulikud seemned.
Üks elupuu võttis mul varakevadel peenras küll juured alla aga niimoodi ma pole veel proovinud.

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Talvel saab nii mõndagi toredat teha, milleks suvel mahti pole.

mustkaaren ütles ...

Omas kodus võib potti panna seda, mida ise tahad.

mustkaaren ütles ...

Omas kodus võib potti panna seda, mida ise tahad.