teisipäev, 13. mai 2014

Pildipostitus


Maikuu keskpaik. Ilmad on nii ja naa. Vihmased.
Muud polegi nagu öelda.
 Õnneks olen korra ikka aeda kraapima ka juba jõudnud.
Ja söödav kuslapuu läheb see aasta meil õitsema.
Ja esimest kevadet pole külm amuuri sirelile liiga teinud. lehtib. Ometi!
Vaher õitseb. Oleks kuiv, korjaks vahtra õisi ja nurmenukke. Kuivataks. Teeks teed.
Põnevad ajad ootavad ees. Suvi ja puha.





10 kommentaari:

Neljandik ütles ...

Vahvad papagoid on Sul seal varsti avanemas. Ma peaks selle punase püvilille ka endale hankima, kollane on olemas

MUHEDIK ütles ...

Nii palju õisi Sul, väga uhked tulbid ja rammusad püvililled

isehakanud lillekasvataja ütles ...

See pole punane mul, ikka oranz. Praegu mul aias oranz värv võidutseb. Kui keegi oranzi põvilille sibulaid tahab, andku märku. Mul teisi nagu kardulaid :)

Anonüümne ütles ...

Oi, kuidas ma tahaks üht punast nurmenukku!
Maurus

Köögikata ütles ...

Mul hakkab kollane õitsema, kardulatest ära ei ütle ;)

Neljandik ütles ...

Mina tahan ka kardulat :D

Tsiil ütles ...

Mulle ka palun kardulaid ja kes see oranž tegelane on?

vahtraõite korjamise peale pole ma tulnudki? Kas saab hea mahedamaitselise tee?

Rahutu rahmeldaja ütles ...

uskumatu kui palju kaugemal sa oma õitsemistega juba oled, mul tunne, et olen põhjanabal :D

mustkaaren ütles ...

Ilus. Tulbid murus, mmmmm...
Kartulat palun mulle ka 1.
Kui ei saa kuivatada, siis kohe tassi panna ikka saab. Või sygavkylma, nii prooviks.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kardulatahtjate nimekiri on seinel (nii ei lähe meelest ära)
Tsiil, pildil on kuldjuur.

Oi, kui tore, et , Maurus, end ilmutad! Lähen panen sulle ühe potti, plaanin juba ammu Kose reisi. Siiamaani pole jõudnud, siis kargan sinu poolt ka läbi. :)