laupäev, 8. märts 2014

õiiiiiiiii (soig)

Ai, kuidas ma ootan kevadet. Ma igatsen neid värvilisi lilli: priimulaid, sinililli, erinevaid sibullilli. Tahan kuulda esimeses päikeselaigus sumisevaid sumisejaid. Tahan tunda kevade magusat lõhna ja tahan juua tass kuuma teed õues õunapuu all kevadporises murus. Tahan toppida sõrmed sooja mulda.
Märts ei ole minu lemmik kuu. Kohe üldse mitte. Märts on loodud karistuseks mulle minu pattude eest.
Näe, eile alles paistis päike ja ma mõtlesin, et voh, nädalavahetusel saab juba riisuma minna. Aga kas nii läks? Loomulikult mitte! Väljas sajab lörtsi või vihma või mis asi see täpselt ongi ...

Oijah. Aga mul on see aasta oodata helerohelisi ja helesiniseid kobarhüatsinte, valgeid ja roosasid tsillasid, tulpe ka igasuguseid ...

õiiiiiiiiiiiiiiiii




PS.
        Postitatud paar tundi hiljem.
Käisin väljas. Sooja umbes +6. Kogu maa kaetud lumikellukestega. Ilm hea. Tuul tugev aga soe. Sireliheki varjus viimane lumehunnik. Peenardes triksiti punased tulpide tipud. 

6 kommentaari:

Futu ütles ...

Kui teisipidi vaadata, siis pole olukord üldse hull. Maa on sula, saab juba rohida jne. Võrreldes eelmise aasta hunditalvega märtsikuus on praegu lust ja lillepidu. Krookused hakkavad avanema jne. :)

Milda ütles ...

Möödub see märts ka kiiremini kui oskame arvata:)

HelveL ütles ...

Üks hea ja korralik soig parandab ikka meeleolu, eks ole!

MUHEDIK ütles ...

Üks korralik ja hea soig ajab ainult tuju ära ja kevade kaugemale :D, Pole ta kunagi tulemata jäänud ja sel aastal on ta kuidagi üleliiagi vara kohal. Nu ja homme on ju ka päev, nädalavahetus pole veel sugugi läbi :)

Tsiil ütles ...

meil lumeta ja sademeid märkimisväärselt vähe. piitsutas korraks aknaid, aga tuult - palun väga - soovite 17 m sekundis - aga palun :)

mustkaaren ütles ...

Tuleb 1korralik nõiasõna lausuda, siis läheb ilm väheke kuivemaks tagasi :P
Soig on soojenduseks päris hea, aga kunstiliselt jääb kompositsioon veidi poolikuks (korralik kriitikuirwe)