laupäev, 12. oktoober 2013

Sai


Katsetasin kah leivaküpsetusmasinat. Ja tuligi sai välja!
Ega ta mingi eriline saavutus ei ole aga kuna siiski mu esimene "lõdva randmega" tehtud küpsetis, siis seda tuleb tähistada! Tähistan :D pildiga siin blogis. 


Kusjuures täiesti söödav! Lähen, panen teise veel kohe hakkama. Mul täna selline küpsetuspäev. Mul selline kaval plaan: kõpsetan ennast saiadest ümmarguseks, siis ei jaksa ringi sebida, istun vaikselt ühe koha peal paigal ja kirjutan mõne koolitöö valmis ...

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

Kui oled juba nagu saiake, ei viitsi enam isegi kirjutada!

MUHEDIK ütles ...

Head isu, aga saia mu meelest väga kaua ei söö. Iseasi on õunakook :D

Tsiil ütles ...

soe kodusai võiga ...
moosiga ...
piima ja meega...

siit võib koolitöö tulla küll :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

:) kokanduskooli essee

mustkaaren ütles ...

Oo, masinasaia maailm on tegelikult suurem kui väljastpoolt paistab. Palju õnne, Sa oled avastanud aega kokku hoidva ampsuaparaadi.
Masinasaia sisse saab lisaks igasugu jahudele panna veel igasugu seemneid. (Ma olen maisimannat ka pannud, sai tuli ilus kollane und magus) Järgmiseks kevadeks saad mõlgutama hakata moonide, köömnete, tillide, mitut sorti maitsetaimede jne yle (minu arvates sobib iisop hästi igale poole, on teine õrn ja peen taim, saab hästi peeneks hakkida). Jne.
Tilliseemned pidid olema kangema maitsega kui köömned, ja ravitoimega. Ma korjasin ema kasvuhoonest need kokku, aga ei ole veel maitsta julgenud.:D