pühapäev, 25. august 2013

Valge peenar. Augustikuu aruanne.


Valge peenra reeglitele mittevastav kollane puju. Aga ta sobib sinna nii hästi, et kolima ma teda küll ei hakka.
Järgmisel fotol on veel üks pilguheit eilsele tööle.


Minu lemmikud valges peenras: kassikäpad ja sõrmkübarate noored puhmad:


Minu lemmikfloks:


Ja eilsele tööle veel üks pilguheit:


:) koos aiavalvuriga. Või valvab ta mind ... Sellel fotol on ilusasti näha see kooslus, millest loodan tulevikus selle peenraotsa suuri esinejaid: lumeroos, kadakkaer ja üks sõnajalgadest, Cystopteris Fragilis oma saepuru-tsemendipotis.
Järgmisel fotol on varjulill oma augustikuises ilus:


Ja lõpetuseks pilguheit teisele poole serva, seal kasvavad rodod, tiarellid, sõnajalad ja leidub veel õitsvaid põdrakanepitaimekesi:


5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Sa oled kohe nii käbedaks muutunud :) Ja õige ka. Maad on Sul ju niiiiii palju ja peenrakesed selles niiiii väikesed. Tubli töö ja ilus vaadata ka. Ja kui palju on veel maailmas taimi, keda Su hing juurde igatseb:D
Kommentaar käib kahe postituse peale kokku.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ma ei taha liiga suureks ajada neid peenrapindu, sest kesse mul rohib? Uueks peenraks tegingi uue tiigiala, sest sellist kohta pole nagu eriti vaja rohida, ma olen tähele pannud. Paar korda aastas katkud tiigi vesikatkust jms natuke tühjemaks ja kogu lugu. Kaldapealseid suuri taimi on vaja kah korrastada vaid kevadel, muul ajal rohivad nad ennast ise :)

Tsiil ütles ...

Kesse rohibki :)
Mulle tundub, et sa oled tänavu igast Kessest tõhusam, majad kerkivad ja peenrad ja värki...

varjulill on küll põnev ja miks mina teda ei tunne? uurime järgi.

Futu ütles ...

Vinged kivid, vaatad ja suu hakkab vett jooksma.:)

mustkaaren ütles ...

Floksid on tore, Creme de la menthe eriti tore. Sinu usinus väärib medalit, aiaplogijad peaksid vähemalt korra aastas Tubli Aedniku auraha välja andma, sel aastal oleks Tsiili ja Sinu vahel tihe rebimine:P