esmaspäev, 31. detsember 2007

No on ikka.........

Sebisin veidi nendes maailma blogides ja OHHOO imet- leidsin ühe Prantsusmaa aiablogi. Et nagu mehele rõõmuks, ta elas seal maal nii mõnedki aastad ja nüüd ikka aeg-ajalt loeb netist igasugu prantsuse keelset staffi. Et las loeb sealsetest aedadest kah. Meil ju plaanis siin mõnda Lõuna-Prantsusmaal tavalist taime kasvatada. Et ehk saab sealt vajalikku inffi juurde.
Avan siis blogi, ja näen, et ilusa notsu pilt. Krutin allapoole ja !!!!!!!!!!!!!!! jäledad prantslased!!!!!! nad tapsid notsu ära!!!!!!!!!!!
http://ahahh.blog.lemonde.fr/
nõrganärvilised, ärge vaadake!!!!!!!!!!!!!!

Peaks juurde lisama (tegelikult ka), et seal võib ka päris huvitavaid jääskulptuure näha.
Mkmh

5 kommentaari:

Naano ütles ...

Head uut aastat! Spetsiaaluueaastatervitused pesamunale!

Kadakas ütles ...

Toimekat uut aastat!

Mu mees ka "prantsuskeelne", aga aiablogide asemel vahib pigem autosid seal. Ma ise ei mõista sest keelest peale paari väljendi midagi, aga su post oli seal prantsuse blogis kenasti eestikeeli üleval (8-o

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vaat kus lops, jah! Huvitav, kuidas nad seda üldse tähele panid? Mingi jälgimissüsteem?

Kadakas ütles ...

Mul Blog Counter näitab, kust lehelt on minu blogisse saadetud - põhiliselt google otsinguga satutakse, aga ka sinu blogi on väga populaarne külaliste edasisaatja :)

Loodetavasti keegi prantslastele appi ei tõtta tõlkima ;)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Eks see üks sõna läks jah, nihu. See oli minust üsna järelemõtlematu. Tjah. Eks ma ise siis käisin eile õhtul seletamas seal.