reede, 29. juuni 2012

Võitlus seitsmepealise lohega

Teate ju küll: raiud ühe pea ära, tuleb kaks asemele. Ühesõnaga: ma üritan siin juba mitu aastat sirelite kõrvale ilupeenart rajada. Sirel üritab jälle lihtsalt sirel olla. :D
Kumb võidab? Tehke panused, armsad prouased!


Ometi kord saabus ilma vihmata päev, nii saan oma rohimisi jätkata. Viskasin siin juba haledalt enda üle nalja, et peaks oma ilusasti rohitud tillipeenrat pildistama ja raamituna seinale panema ... nah, et lapsed ja kunagi ka lapselapsed saaksid vaadata ja öelda, et näe, meie mammil oli vähemalt üks peenar, mida ta ikka rohis ka... Ai õnneks pole asi nii hull! Täna panen turbo peale ja teen, mis vähegi teha annab


5 kommentaari:

kaaren ütles ...

SIREL!

Hiline ütles ...

Lillepeenar!
Mul on lillepeenar sirelihekist 0,5-1 m kaugusel,sireli heki alune (natuke üle poole vahemaast)kaetud kilega ja peal kergkruus ning mõned raskemad kivid, ja ainuke millega hädas olen, on naabrite poolt pealetungiv naat, nad kuramused ajavad oma juurikad kile all ka üle meetri kaugusele.
Aeg-ajalt tahab harvendamist ja mõne ladva madalamaks lõikamist, aga eks see ole tavaline sireli hoolduslõikus.

MUHEDIK ütles ...

Lase siis sirelil olla sirel kui ta seda nii kangesti tahab ja nihuta oma peenart temast veidi ettepoole. Ma usun, et need lilled, keda Sa sinna istutada tahad, tämavad teda hoopis kerge varju eest. Ja sirelit ei pea ju võssa laskma, kasvata temast ilus sirge tüvega puu.

Umbrohi, sinder, pistab igaltpoolt oma päid välja ja hein kasvab ka, mis mühin. Säände on sel aastal elu, mis teha:)

Tsiil ütles ...

Muidugi raami ära:)
Mina panustan rohijale :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Aa ei nihuta ja tegelikult mulle meeldib, et seal see sirel on. Aga sellise kinnikaetud ala tõenäoliselt ikka tekitab küll.
See sirel peab enda varjus tolle roosaõielise robiinia suureks kasvatama, tal ema amet :)