neljapäev, 21. juuni 2012

Minu siberlased




Esimesed kaks on Muhediku käest saadud! Jälle! Nii et nimesid teab Muhedik. Muideks, enamik Muhediku käest saadud siberlastest plaanib õitseda, mõni isegi mitme varrega.

Siguldast toodutest tekitas õiekese Sprinkles:



Hästi armas helelilla. Nummiduse kehastus :) Kuna õues tehtud pilt jäi udune (värv on küll 99% õige), lisasin toas tehtud pildi ka aga sealt pildilt tuleb ta üles otsida. Tegelikult pildistasin see hetk hoopis isetehtud niiepakku

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Lillekasvataja, kas ma võiksin su siberlasi peale jaani mingi aeg kaema tulla:)Siis kui ülejäänud ka õitsema lähevad:)))
Svea.

Northern Shade ütles ...

It is a nice iris in a pretty colour. Some of my blue flowers can look very blue or purple depending on the time of day and the light.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ikka võid aga need on need noorukesed enamik ja ei tea, kas nad sinnamaani vastu peavad oma õitsemisega. Enamikul vaid üks õievars.

MUHEDIK ütles ...

Ma kahtlustan, et iiriste värvused pole fotodel päris õiged, aga arvan, et ei eksi kui ütlen, et ülemisel fotol on `Ego` ja alumisel `Cambridge`. Ma jagasin üleüldse vaid 5 sorti ja neid on ikkagi päris kerge ära tunda. Kuna sildid olid kustunud, võisid Sa saada ka ühest sordist mitu taime, eks Sa siis tulevikus istuta nad kokku, aga need 2 on küll erinevad.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ma üritasin googeldada aga sellest polnud suurt abi. Nad suht sarnased, välja arvatud värvivahe.
Teisel fotol olev on 100 % õige värv.
Esimesel fotol olev peaks natuke äkilisem olema küll jah. Väga eresinine.