teisipäev, 5. juuni 2012

Väike reis koos väikese hamsterdusega


Täna sai Lõunaosariikides säuhti ära käidud. Viuh sinna ja viuh tagasi. Algselt oli küll plaan see reis vähe pikem ja mõnusam teha aga noh, tuli leppida vähemaga seekord. Nii palju küll sain, et kargasime Tartus Bauhofist läbi ja imetlesime igasugust erinevat aiakeraamikat.


Lahedad karud ju? Hinda ma üldse ei vaadanud, selge ju, et pole odavad. Õhkasime niisama :) Ise sellist teha ka ei oskaks

Vahvad aialaternad.



Laternat vist ikka oskaks kuidagi teha, ma arvan. Peab mõtlema. Peab proovima. Mõnel soojal augustikuuööl oleks nii lahe kui sellistes tuli sees ...

Hiljem tegelesin Tartust vähe kaugemal lõuna pool hamsterdamisega. Leidsin selle põõsa alt paar pisikest põõsapoega. Vahva põõsas, a mis ta nimi on, kas keegi teab?

 Ja veel kasvas seal selline taim:


Hästi vahvad suured lehed aga jätab sellise invasiivse mulje:


Veel siginesid minuga koju kaasa söödav kuslapuu, Nipponi naistesõnajalg ja ümaralehine kivirik. Pean täpsustama natuke, et milliseid kasvutingimusi igaüks neist soovib, siis saab jälle istutada..


5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Suurte lehtedega peaks olema teleekia või aedvaak/kui lehel ei ole rootsu/.Juuripidi ei roni aga külvata oskab väga hästi.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

aedvaagu üle on mul ainult hea meel, mul seda veel polegi

MUHEDIK ütles ...

Viuh ja viuh!:D Kahjulugu, seekord oleks mul isegi pirukad valmis olnud.

Kimalane ütles ...

Nipponi naistesõnajalg...ilus...tuleks ka muretseda

isehakanud lillekasvataja ütles ...

on kahju jah, Muhedik, ma kogu tee mõtlesin, et kas varastan 5 minutit ja keeran otsa Sinu poole vai mitte.
Aga eks järgmine kord üritab jälle, mis ,muud, ma õudselt tahaksin Su Siberi iiriste jõge näha. Ju see aasta annab juba aimu