teisipäev, 12. juuni 2012

Ärgem siis unustagem, et ...

... augustikuus on meil kokkutulek. 
ÜRITUSE KAVA :)
  • koguneme
  • muliseme
  • tutvume, kellega veel tutvumata
  • grillime, sööme (söögiasju vaatab igaüks ise, sest meie oleme kohutavad kokad. Ainus asi, mis meil välja tuleb, on vahukommide grillimine) Paar mõtet mul küll on veel (mingi kala grillimine) aga parem karta kui kahetseda
  • muliseme
  • oletatavasti viskan elutoast mööbli välja ja panen oma maateljed jms kaadervärgi üles, kes soovib, see proovib
  • muliseme
  • muliseme
OOTAN KÕIKVÕIMALIKKE ETTEPANEKUID, ET MIDA VEEL TEHA JA  kuidas ja misasja jne

Algust ja lõppu peab veel täpsustama aga telkimiseks on mul see:


... ja seda on pooleteist hektari jagu, ehk jagub :P
mailiaadress: evaorlova[at]hot.ee, kirjutage, kel juhtnööre vaja kuigi aadress on lihtne: Tartu poolt tulles paremat kätt, põldude vahel enne metsa. Kui mõni plaanib bussiga tulla, sel on pisut keerulisem aga no arutame seda asja. 

Ja ärge unustage rohevahetust. Deiale panin ühe tähklavendli kõrvale. Thelale oleks mul soovõhka:



... ja ussilille:


... ubalehte on ka. Ja siis on mul veel mõni astelpaju, hanerohtu, valgeservalist igihali ja kirjut hunditubakat. Eks on veel taimi aga mul ju lihtne, ma ei pea neid seekord kusagile tassima :)


Ise igatsen valgeõielist bergeeniat jm valgeõielisi. Aga ma olen nii valivaks muutunud viimasel ajal ... häbi kohe :P

26 kommentaari:

Mariihen ütles ...

See Sinu aadress on nii armas: " Tartu poolt tulles paremat kätt, põldude vahel enne metsa." :D
Järelikult siis Tallinna poolt tulles vasakut kätt. Aga neid põlde on megapalju je metsi veelgi rohkem.... :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ahh ei ole, Eestimaa on pisike :)

Tsiil ütles ...

minu soovitus :võta blogist @ märk maha, asenda nt [att], sest muidu tabab sind spämmi laviin.

Mul ähvardab siin perekondlik üritus sisse suruda, nii et osalemine võib olla kahtlane :(

MUHEDIK ütles ...

Tore lugemine. Hea, et piisavalt palju on lobisemiseks aega jäetud. Aga mitte kuskilt ei loe ma seda välja, millal nende valgeõieliste jm tutvustamine käib:)
Palun saada mu meilile juhised, mismoodi on Sinu juurde sõita Piibe mnt (s.t. Jõgeva kaudu) pidi.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mulisemise ajal. Me ei pea ju kogu aeg istuma ühe koha peal

Jõgeva poolt ongi kõige parem tulla, minu meelest

Eve Piibeleht ütles ...

Thela võtab heameelega kõik vastu, mis armastavad jalgupidi vees elada. Ja eks ma vaatan oma valgeõieliste varu üle. Näiteks raitastri Snowbank võin sulla kindlalt tuua, selline mõnus meetrikõrgune valge mütakas, õitseb veel novembris ka valgete õitega.

MUHEDIK ütles ...

:D ja siis Jõgeva poolt tulles on ilmselt peale metsa:)

Köögikata ütles ...

Mul on mustmiljon hiidiisopi titte, aga millised neist valged on, pole õrna aimugi - lillad ja valged vanemad puha läbisegi. Mina tulen Piibet pidi, aga ehk tohib Jõgeva kaudu mitte tulla. ;o)

Tii ütles ...

Ma mäletan, et sai kellelegi roosat hanerohtu lubatud, aga ta ei talvitanud, vist sai aru, et kavatsen teda vähendada.

Aga see valge värk, mõtlesin, et vaatan sisukorrast, et näeks, mis sul juba olemas, kuid valget märksõna ei ole. Nii et parem hakka nimekirja koostama, mis on või siis et mida ei ole veel. Mina külvasin valget kullerkuppu ja kui sildikesed potsikutel segi ei läinud, võin mõne noortaime pakkuda, kes soovib. Kui polegi valge kullerkupp, siis on mingi muu ilus püsik.. Valge lumeroosi poegi saab ka.

Unknown ütles ...

No mulle on küll täitsa arusaamatu, kuhu ja mis teed pidi ja kui kaugele. Palun täpsustusi.Üldiselt võiksid kõik kirja panna mida keegi soovib.
Siis jõuab ka vastata, kes mida tuua saab.Mina tulen Tallinast ja võiks ka kellegagi ühineda.

Unknown ütles ...

No mulle on küll täitsa arusaamatu, kuhu ja mis teed pidi ja kui kaugele. Palun täpsustusi.Üldiselt võiksid kõik kirja panna mida keegi soovib.
Siis jõuab ka vastata, kes mida tuua saab.Mina tulen Tallinast ja võiks ka kellegagi ühineda.

Kadakas ütles ...

Kevadest ootab sind potis lubatud lursslill, aga palun lahkesti teada anda, kui ma veel midagi kokku olen lubanud - ma ei suuda oma aastatelubadusi mööda blogimaailma välja selgitada. Deiale 2009.a antud lubaduse virgiinia männasmailase osas leidsin üles :)

Palun mulle juhtnöörisid aadressile: paekadakas(ätt)hotmail.com

isehakanud lillekasvataja ütles ...

eks ma teen ühe kaardi ja saadan kõigile laiali
ja panen õigel päeval mingid märgid teele äkki
no eks siis näeb, aega veel on

lursslille üle oleks mul eriti hea meel, eriti selle tavalise üle, punaste lehtedega juba on olemas

ega ma ka ei mäleta, kellele mida kokku on lubatud aga eks aega on arutada veel neid asju

Kadakas ütles ...

Eee, kui punane on tavaline? "Atropurpurea"d potistasin. Milline punane sul on - "Atropurpurea", Brunette" või "Black negligee"? Viimased kaks on kõige punasemad, esimene on alguses punane, sügise poole punakasroheline. Viimased 2 on madalad (1,2-1,5m), aga "Atropurpurea" on kõrgem - 2m.

mustkaaren ütles ...

M6ne ndl eest lubasite ka minu lahkesti oma yritust rikastama ja nyyd kirjeldan, mida pakkuda on.
Kaasa v6tta oleks akustiline kitarre ja mitmekesine kava eesti laulusid, aga mitte sellest ei tahtnud ma r22kida.
Taimedest - t2idis6ielist h2rjasilma "Shneesturm" vms (kasv u 60 cm, peenenarmaline tihedalt t2idet 6isik). Tavaline kiviktaimlates laiutav kadakkaer, kui huvitab. Jasmiin "Virginal" - ilus t2idis6is, mida yks vanem naine pidas roosiks:), p66sas veidi madalam kui tavaline ebajasmiin, kipub alt raaguma. Ka m6ne vana talupirniseemiku pakun lahkesti sellele, kes pookealust vms soovib. Ka maasikas Pink Panda (t6esti, pandasilmaga 6ielehed:D) juba venitab tytartaimi. Viielehine eluv22t l2heb ka jagamisele. Toalilledest on hea kasvuminekuga varjulembene Tradescantia Tricolor Rosa e roosakirju kompaktne juudihabe ja m6nev6rra vingema kasvuga mahlakas ning p2ikeselembene purpurpunane lambak6rva-karvane roio-tradeskantsia (V.Roosti rmt j2rgi, 6iget nime ei m2leta)
Kui kellelgi j22b yle purpurset lursslille, siis oleksin eriti t2nulik.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mul on Brunette. Nii et Atropurpurea on lahe küll!
Aga jah, kirjutage oma blogidesse, mis teil üle ja mis puudu. Pange kindlasti kirja, et mis puudu, sest iial ei või ju teada.
Mul isiklikult on mõttes kaks taime veel, mis peaksid olema suht tavalised aedades vist aga ma ei tea nende täpseid nimetusi. Otsin :)

Minu meelest on vahva see omavaheline taimevahetus. Teate, käin mööda aeda ja vaatan, et kuidas Deia kellukesel läheb või kuidas Kadakalt saadud askleepiase tervis on. Ja kui keegi küsib, et mis sordinimi on, siis ma teen öö-möö, ma pean mõtlema aga muidu on ta mul Deia kelluke ikka :P

isehakanud lillekasvataja ütles ...

PS.: mul on siin blogis unistuste nimekiri kuskil olemas. Vaatasin järgi ja äkki on kellegil ilusat madalamat sorti valget astilbet? Ja Deia käest loodaks saada lillat floksi :)

Milda ütles ...

Valgeõielistest on potis üks püstine elulõng ja ootepeenras seemnesegust kadakkaer:).

Muudest Hemsley käokinga tittesid on peoga, Murillo tulpe võib kaevata, hõpepuul on poeg ja siniset kevadfloksi
Ah jah, väga vanaaegset valge õiega astilbet on ka palju

Unknown ütles ...

Mul on pakkuda:
Alpi epimeedium
kurereha
tõnnike
päevaliilia variegaata
prezevalski ligularia
rudbeckia herbstsonne-1-1,2m
sõnajalad-3sorti (paljunevad kiiresti)
võin saata pilte
mägifloks
roomav kollane metsvits
jaapani imelill
aquilegia kollase lehega, tumepunase õiega-paljuneb
oregano-ilus kollane
jumalate lill
allium
Mäletan valge bergeenia soovi, aga ta on tegelikult roosa ja ta on mul veel väga väike.
Härjapea (lõhislehelise) üle oleks mul hea meel.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mina isiklikult sooviks variegata päevaliiliat ja tõnnikest, kui tohib.

Aga nendest sõnajalgadest äkki teed pilte oma blogisse? Hästi huvitav on :)

Unknown ütles ...

Panin kirja.Kui aega saan, panen sõnajalgade pildid ka.

Tii ütles ...

@ Milda, Hemsley käoking võiks huvitav olla.
@ Tiia, kollase oregano ja selle kollase lehega kurekella (Aquilegia) jaoks leiaksin koha oma aias

@ Muud. Mul on kinnisidee iiris Punkar Villu. Veel oleks tore omada: maukleht (delosperma), kui juba jagamiseks kellelgi oleks. Emajuur, madalam, sinine.

Unknown ütles ...

Panin kirja. Villust veel ei tea, kas on poegi-tütreid, aga kui õitseb , siis näen. Delosperma läks mul välja, külm vist tegi liiga. Lähen teda Kristiinest uuesti otsima, sealt sain.

Tii ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Tii ütles ...

Siin link Tii taimejagamise lehele. Kehtivad ka ülalpool mainitud valge lumeroosi ja kullerkupu pakkumised.

Köögikata ütles ...

Minul käib neist pakkumistest juba pea nii ringi, et võtan, mis teistel üle jääb. :D