neljapäev, 19. august 2010

Veel aiablogijate kokkutulekust

Sain ometi rahulikult arvutis istuda ja vaatasin Köögikatalt saadud lingi kaudu fotosid. Mul siin poiss ja mees sahmisid midagi, panid mingi turva mu arvutikarpi, ei pääse enam õieti mitte kuskile neti kaudu.
Aga jahh, need fotod.
Vaatasin ja vaatasin ja mõtlesin, et küll need aiablogijad on ikka jube lahedad inimesed küll. Sellised ... no kuidas seda öeldagi? Hoolivad? Lõbusad. Oskavad rõõmu tunda lihtsatest, pealtnäha väikestest asjadest. Kodu, pere, loodus, ilus ilm. On mul ikka vedanud, et sedasorti ilusate inimestega olen kokku trehvanud.
Aitähh, et olemas olete! Jätkake samas vaimus! :)

Kui veel peaks sellist õnne olema, et ma rahus arvutis saaksin sahistada ilma, et kuri turvamees mind igalt poolt välja logib (no kuskil pole tema meelest ohutu, Muhedikud on näiteks tema meelest pokkeri-ärimehed?!), siis otsin omade fotode jaoks ka kuskil sellise koha. Muidu on ju keeruline ükshaaval neid kellelegi saata tõepoolest!

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Valejutt, ei pokkerit ega äri:D
Aga aiandajad on tõega alati lahedad

Eve Piibeleht ütles ...

Vaatasin minagi neid pilte ja mõtlesin, et küll mul on ikka elus vedanud, et nii siirasse ja toredasse seltskonda olen sattunud :D