pühapäev, 1. august 2010

Mis on üle ja mis on puudu ehk mahekaubanduse list

Deia:
Talle on bronnitud sparglitaimi ja kui leian üles, siis ka punaseõielist kikkapüksi. Aga mida ma vastu tahan?

Muhedik:
olen hirmus rahul lillade, roosade, kollaste, hele- või tumesiniste siberi iiristega. Ega kõike ei pea. Lihtsalt, mis Sul seal on üle. Aga mida ma vastu pakuksin?

Köögikata:
Kaevan Sulle natuke tulbisibulaid. Blue diamondit ja äkki veel miskit?

Kadakas?

Tsiil? Päevaliilia Sammy Russelli on mul pakkuda. Ruuget ka aga see on nii tavaline, seda tavaliselt keegi ei taha.

Thela: tulbisibulad

Hiline? Veetaimi?

Keegi veel?

Kassiurb-puju, neitsikummel, valge sõrmkübar, roosa topeltõieline kibuvits vai pargiroos nomaiteamistaon!, mingi valge kellukas, jätkan tsutu hiljem

11 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Kui üldse midagi, siis mõned tulbisinulad. Suvalised. Ma ei kavatse tulbikollektsiooni soetada, aga kevadel on tulbid asendamatud :). Nartsissid ka.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ma siis keeran sulle kokku mingi segu x? Või himustad mingit konkreetset värvi, kõrgust, sordirühma?

Helve ütles ...

kassiurb-puju paluks.

aga mida vastu annaks?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mis Sul pakkuda oleks?

Eve Piibeleht ütles ...

Segu jah. Mis kevadlilli puudutab, siis mul ainult rosolje ongi, algul sai sildid üldse kogemata ära visatud, nüüd pole halli aimugi, mis on mis.

Hiline ütles ...

Jummel, thela, oleks Sa ainult maininud tulbisibulaid, ja et sordinimedest suva - mul küllaltki suur kastike ülearu (olin sunnitud enamusi harvendama), ei ole enam kuhugile toppida ja ära visata ka ei raatsi.

Aga mulle ära midagi võta, olude sunnil olen sel ajal Võrumaal kahjurõõmutsemas, et õel keerab minust suurem aastakümme turjale :)

MUHEDIK ütles ...

Arvestasin juba ammu Su tiigiga ja valge peenraga:), saad, mida jõuame üles võtta. Vastu eriti ei igatse midagi ja ega ei peagi:)

Köögikata ütles ...

Tulbisibulaid võib mulle natuke küll olla ja siis ehk ka see valge kellukas ja valge sõrmkübar?

Omal on miskit roosat sõrmkübarat. Ja ikka neid elulõngu, clematis viticella põhiliiki.

Helve ütles ...

oi kullakesed, ärge minult ikka veel lillede nimesid küsige! olen küll pingutanud, et neid taas selgeks saada, kuid ... elul on minuga teistsugused plaanid vist.

katsun teha üsna pea pildipostituse nendest taimedest, mida pakkuda on.

ah-jaa, valget sõrmkübarat ka paluks.

Kadakas ütles ...

Mina võtan kaasa värdforsüütiat "Golden times" pojad, askleepiast, monardat, valget karatau lauku roosa vastu vahetamiseks, aga mida kellele kokku lubanud olen, eriti ei mäleta. Kui olen veel midagi lubanud, palun piiksatada! Kui on huvi, võin pistikuid võtta (aga siis võiks huvilisel olla mullaga anum ühes, kuhu pista) - nt kukehari "Purple Emperor", "Herbsfreude", hokkaido kukehari "Lidakenze", tavalist punase lehe ja roosa õiega madalat kukeharja, helmikpööriste rosette, "Purple Palaca", verev, nimetu, aga ilusa tumeroosa lehega.

Anonüümne ütles ...

SAADA: Minul oleks hea meel elulõnga clematis viticella üle. Üks või mitu.
ANDA: Meil on vihma piisavalt olnud ja kukekannuseid kerge välja kaevata - pakkumisel noored seemikud, osa pole veel õitki näidanud. Mõned eelmisel aastal pistikust juurutatud kauni veigela põhiliigi ning punase põisenela Diabolo taimed. Astilbesid ei tea võtta, sest sordinimedeks on Naabrinaise punane, Anne kahvaturoosa, Anne mannakreemiroosa, Suur valge, Suur Hiline lillaksroosa. Kuidas kõlab- Kiskjasiil? Botaanikahuvi on rahuldatud ja väljaviskamisele läheb mingi roomav vaarikas (ei anna söödavaid marju). Mesimurakad mitu sorti segi - paljunevad ja õitsevad kenasti, kuid viljumisega teadagi väga kitsid. Huvi korral ka tavalist talvituvat roosat krüsanteemi.
Tii - no ei ole mul seda aiablogi, aga aeda natukene ikka on